Jak pobrać aplikację HomeID?
1. Zamknij i ponownie uruchom aplikację HomeID.
2. Upewnij się, że zainstalowano najnowszą wersję aplikacji HomeID. Sprawdź dostępność aktualizacji w sklepie App Store.
3. Uruchom ponownie telefon.
4. Opróżnij pamięć podręczną telefonu (Ustawienia / HomeID / Opróżnij pamięć podręczną)
5. Jako ostatnia opcja możesz usunąć i ponownie zainstalować aplikację HomeID
Jeśli nie zadziałało żadne z powyższych działań, skontaktuj się z lokalnym działem obsługi klienta firmy Philips.
Wymagania dotyczące smartfonów i tabletów
Aplikacja NutriU jest zgodna z telefonami iPhone firmy Apple. Wymagany jest system iOS w wersji co najmniej 14.0.
Android
Jeśli korzystasz z urządzenia Android Smart, potrzebujesz systemu Android w wersji minimum 9.0.
Aplikacja może być również uruchamiana na tabletach, ale ponieważ została zaprojektowana dla smartfonów, może nie być w stanie poprawnie wyświetlić jej na tablecie.