• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Blender Philips wyświetla komunikat „Hot” i przestaje działać

    Opublikowano dnia 2021-07-04

    Jeśli blender firmy Philips przestaje działać i wyświetla się komunikat „Hot” („Gorący”), tutaj dowiesz się, jak możesz rozwiązać ten problem.

    Brak wystarczającej ilości płynu w blenderze

    Blender firmy Philips działa tylko wtedy, gdy znajduje się w nim wystarczająca ilość płynu. Jeśli ilość płynu jest zbyt mała, blender wyłączy się i wyświetli się komunikat „Hot” („Gorący”).

    W takim przypadku należy odczekać 15 minut, a następnie wyjąć wtyczkę urządzenia z gniazdka elektrycznego i włożyć ją ponownie. Następnie należy upewnić się, że w blenderze znajduje się wystarczająca ilość płynu (należy dodać około 250 ml), i ustawić pokrętło regulacji w pozycji „0”. Po wykonaniu tych czynności można rozpocząć ponowne korzystanie z blendera.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HR2098/30 , HR2099/90 .

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.