• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Co oznaczają wskaźniki lub kody błędów w oczyszczaczu powietrza Philips?

    Opublikowano dnia 10 November 2022
    Aby dowiedzieć się, co oznaczają wskaźniki lub kody błędów oczyszczacza powietrza Philips, zapoznaj się z poniższym artykułem.

    Znaczenia kodów błędów i wskaźników

    W zależności od posiadanego modelu oczyszczacza powietrza Philips wyświetlane są następujące kody błędów lub wskaźniki:
     

    • Kod A: Tryb Auto.

    • Kod C: Tryb usuwania gazów (tylko modele AC3254 i AC3256).

    • Kod L: Włączona blokada rodzicielska.

    • Kod UL: Wyłączona blokada rodzicielska.

    • Kod F0 lub FO: Wyczyść filtr wstępny i zresetuj czas czyszczenia filtra wstępnego zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.

    • Kod AO lub A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Wymień filtr NanoProtect HEPA i zresetuj okres eksploatacji filtra zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.

    • Kod CO lub C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Wymień filtr NanoProtect AC i zresetuj okres eksploatacji filtra zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.

    • Kod SL: Tryb snu.

    • Kod 1h: Tryb zegara.

    • Kod t: Tryb turbo.

    • Kod L1, L2, L3, L4: Poziom gazu.

    • Wskaźnik “-”: Funkcja przyciemniania jest włączona.

    • Kod błędu Er: Czujnik Halla nie działa prawidłowo. Zdejmij panel przedni, a następnie załóż go ponownie. Jeśli kod błędu „ER” nadal występuje, zalecamy skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta w danym kraju.

    • Kod błędu E1, E2, E3, E4: Urządzenie działa wadliwie. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju. 

    • Kod błędu E6: Kod E6 wskazuje, że w urządzeniu uruchomiona jest ochrona przed przegrzaniem. Odłącz urządzenie, sprawdź czy opakowanie filtra zostało usunięte i czy wlot lub wylot powietrza jest zablokowany. Odczekaj jedną minutę, a następnie ponownie podłącz urządzenie i włącz je.  Jeśli „E6” nadal występuje, grzejnik ma inne usterki. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju. (Tylko modele AMF870 i AMF872)



    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.