Co oznaczają wskaźniki lub kody błędów w oczyszczaczu powietrza Philips?
Kod F0 lub FO
Gdy na oczyszczaczu powietrza Philips pojawi się F0 lub FO, wyczyść filtr wstępny i zresetuj czas czyszczenia. Poniżej dowiesz się, jak zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego dla danego modelu:
AC121x, AC138x
Po wyczyszczeniu filtra wstępnego dotknij i przytrzymaj przycisk blokady rodzicielskiej przez trzy sekundy, aby zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego.
AC272x, AC382x, AC492x
Po wyczyszczeniu filtra wstępnego lub odkamienieniu wkładu nawilżającego dotknij i przytrzymaj przycisk zegara/resetowania przez trzy sekundy, aby zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego lub wkładu.
AC288x, AC2891, AC325x, AC455x, AC407x, AC565x, AC5660, AC667x, AC868x
Po wyczyszczeniu filtra wstępnego dotknij i przytrzymaj przycisk resetowania przez trzy sekundy, aby zresetować czas czyszczenia filtra wstępnego.
Jeśli po wyczyszczeniu i zresetowaniu czasu czyszczenia filtra wstępnego nadal wyświetlany jest komunikat F0 (FO), skontaktuj się z nami pod adresem philips.com/contact , aby uzyskać dalszą pomoc.
Inne kody błędów i wskaźniki
W zależności od posiadanego modelu oczyszczacza powietrza Philips wyświetlane są następujące kody błędów lub wskaźniki:
-
Kod A: Tryb Auto.
-
Kod C: Tryb usuwania gazów (tylko modele AC3254 i AC3256).
-
Kod L: Włączona blokada rodzicielska.
-
Kod UL: Wyłączona blokada rodzicielska.
-
Kod AO lub A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Wymień filtr NanoProtect HEPA i zresetuj okres eksploatacji filtra zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.
-
Kod CO lub C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Wymień filtr NanoProtect AC i zresetuj okres eksploatacji filtra zgodnie z instrukcją obsługi danego modelu.
-
Kod SL: Tryb snu.
-
Kod 1h: Tryb zegara.
-
Kod t: Tryb turbo.
-
Kod L1, L2, L3, L4: Poziom gazu.
-
Wskaźnik “-”: Funkcja przyciemniania jest włączona.
-
Kod błędu Er: Czujnik Halla nie działa prawidłowo. Zdejmij panel przedni, a następnie załóż go ponownie. Jeśli kod błędu „Er” nadal będzie wyświetlany, zalecamy skontaktowanie się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
-
Kod błędu E1, E2, E3, E4: Urządzenie działa wadliwie. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
-
Kod błędu E6: Kod E6 wskazuje, że w urządzeniu uruchomiona jest ochrona przed przegrzaniem. Odłącz urządzenie, sprawdź czy opakowanie filtra zostało usunięte i czy wlot lub wylot powietrza jest zablokowany. Odczekaj jedną minutę, a następnie ponownie podłącz urządzenie i włącz je. Jeśli „E6” nadal występuje, grzejnik ma inne usterki. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy. (Tylko modele AMF870 i AMF872)
Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiązały problemu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem strony philips.com/contact w celu uzyskania dalszej pomocy.