1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    55OLED803/12  Niezwykle smukły telewizor OLED Android 4K UHD
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Niezwykle smukły telewizor OLED Android 4K UHD

    55OLED803/12

    Co zrobić, jeśli dana aplikacja na telewizorze Philips nie działa?

    Sytuacja

    ● Aplikacja ulega awarii lub pojawia się komunikat o błędzie.
    ● Po wybraniu aplikacji zostaje wyświetlony czarny ekran.
    ● Podczas używania aplikacji występuje problem z odtwarzaniem materiałów wideo lub dźwiękowych.

    Lista kontrolna

    Upewnij się, że:
    ● oprogramowanie jest aktualne
    ● aplikacja została otwarta z poziomu platformy aplikacji telewizora i nie jest używane zewnętrzne urządzenie inteligentne
    ● inne aplikacje działają
    ● połączenie z Internetem zostało pomyślnie nawiązane

    Odpowiedź

    Aby ustalić przyczynę problemu, wykonaj poniższe czynności, gdy odtwarzanie treści zostanie przerwane lub gdy aplikacja się zawiesi. Gdy wyświetlany jest komunikat o błędzie, przejdź do ostatniego akapitu poniższego artykułu na temat komunikatów o błędach.

    1. Ponowne uruchomienie

    ● Wyjmij wtyczkę przewodu zasilającego telewizora z gniazdka elektrycznego.
    ● Po upływie co najmniej dwóch minut ponownie podłącz wtyczkę przewodu zasilającego.
    ● Za pomocą przycisku zasilania przełącz telewizor z trybu gotowości w tryb pracy.
    ● Sprawdź, czy wcześniej uszkodzona aplikacja działa prawidłowo. Jeśli tak, nie trzeba robić nic więcej. Jeśli nie, przejdź do kroku 2 („Czyszczenie pamięci internetowej”).

    2. Czyszczenie pamięci internetowej

    Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i przejdź do półki „Ustawienia” (Settings):
    ● Wybierz opcję Ustawienia > [Połączenie bezprzewodowe i sieciowe] ] (Wireless and networks) > [Przewodowe lub Wi-Fi ] (Wired or Wi-Fi) > [Wyczyść pamięć Internetu] (Clear Internet Memory) i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania.
    ● Wybierz opcję [OK] i naciśnij przycisk „OK”, aby zatwierdzić.
    ● Przełącz telewizor w tryb gotowości. Wyjmij wtyczkę przewodu zasilającego telewizora i odczekaj jedną minutę. Ponownie podłącz wtyczkę przewodu zasilającego i uruchom telewizor.
    ● Sprawdź, czy wcześniej uszkodzona aplikacja działa prawidłowo. Jeśli tak, nie trzeba robić nic więcej. Jeśli nie, przejdź do kroku 3 ( „Aktualizacja lub ponowna instalacja aplikacji”).

    3. Aktualizacja lub ponowna instalacja aplikacji

    Wykonaj następujące czynności, aby zaktualizować lub ponownie zainstalować aplikację:

     Odinstalowanie aplikacji

    Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i przejdź do półki „Ustawienia” (Settings):
    ● Wybierz opcję [Zarządzaj aplikacjami] (Manage apps) i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania.
    ● Wybierz aplikację sprawiającą kłopoty z listy aplikacji i naciśnij przycisk „OK”.
    ● Wybierz opcję Odinstaluj i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania.
    ● Wybierz opcję [OK] i naciśnij przycisk „OK”, aby zatwierdzić.

    Pobieranie/aktualizowanie aplikacji

    Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i przejdź do półki „Aplikacje” (Apps).
    ● Wybierz sklep Google Play i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania.
    ● Wyszukaj odinstalowaną aplikację i podświetl ją.
    ● Wybierz opcję „ZAINSTALUJ” lub „AKTUALIZUJ”.
    ● Naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania, aby rozpocząć pobieranie.

    Włączenie funkcji automatycznej aktualizacji aplikacji pochodzących ze sklepu Google Play

    Naciśnij przycisk „Menu główne” (Home) na pilocie zdalnego sterowania telewizora i przejdź do półki „Aplikacje” (Apps).
    ● Wybierz sklep Google Play i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania.
    ● Użyj przycisków strzałek w dół, aby wybrać kolejno: Ustawienia > [Automatyczna aktualizacja aplikacji] (Auto-update apps) > [Automatyczna aktualizacja aplikacji w dowolnym momencie] (Auto-update apps at any time). Naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania, aby potwierdzić wybór.
    ● Automatyczna aktualizacja zostanie teraz włączona.
    ● Sprawdź, czy aplikacja działa ponownie. Jeśli tak, nie trzeba robić nic więcej. Jeśli nie, przejdź do kroku 4 („Ponowna instalacja telewizora”).

    4. Ponowna instalacja telewizora

    Aby zainstalować ponownie wszystkie funkcje telewizora, naciśnij przycisk „Home” na pilocie zdalnego sterowania telewizora i wybierz:
    Konfiguracja > [Ustawienia ogólne] (General settings) > [Zainstaluj ponownie telewizor] (Reinstall TV)

    Po wybraniu tej opcji konieczne będzie przywrócenie wszystkich ustawień i zainstalowanych kanałów.

    2. Wyczyść pamięć internetową

    Naciśnij klawisz “Domek” na pilocie i wybierz:

    Dla Android TV z 2014 roku:

    [Konfiguracja] > [Ustawienia sieci] > [Wyczyść pamięć internetu]

    Dla Android TV z 2015 roku:

    [Ustawienia ogólne] > strzałka w lewo > [Sieci bezprzewodowe i sieciowe] > [Przewodowe lub Wi-Fi] > [Wyczyść pamięć Internetu] lub klawisz“koła zębatego” > [Wszystkie ustawienia] > [Połaczenie bezprzewodowe i sieciowe] > [Sieć przewodowa lub Wi-Fi] > [Wyczyść pamięć Internetu]

    Dla Android TV z 2016 roku:

    [Ustawienia ogólne] > [Połączenie bezprzewodowe i sieciowes] > [Sieć przewodowa lub Wi-Fi] > [Wyczyść pamięć Internetu]

    Pliki cookies i historia przeglądanie zostanie usunięta. Nie pojawi się okno potwierdzające. Sprawdź czy aplikacja działą prawidłowo.

    3. Zainstaluj ponownie TV

    Aby zainstalować ponownue wszystkie funkcje TV naciśniej ne pilocie “Domek” i wybierz:

    • [Ustawienia ogólne] > strzełka w lewo >[Ustawienia ogólne] > [Zainstaluj ponownie telewizor]

    Wszystkie ustawienia i zainstalowane kanały będą musiały być ponownie ustawione po wybraniu tej opcji.

    Komunikaty o błędach

    Twórca aplikacji może przygotować komunikat o błędzie, który jest wyświetlany przez aplikację. Poinformuj go o wyświetlanym błędzie, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: 55OLED803/12 , 65OLED803/12 , 50PUS7363/12 , 50PUS7393/12 , 43PUS7363/12 , 55PUS7393/12 , 55PUS7363/12 , 43PUS7393/12 , 65PUS7803/12 , 65PUS8503/12 , 65PUS8303/12 , 75PUS8303/12 , 49PUS7803/12 , 49PUS8303/12 , 75PUS7803/12 , 55PUS7803/12 , 49PUS8503/12 , 55PUS8303/12 , 55PUS8503/12 , 65PUS7303/12 , 65PUS7363/12 , 49PUS7503/12 , 55PUS7503/12 , 50PUS7303/12 , 50PUS7383/12 , 50PUS7373/12 , 55PUS7303/12 , 65OLED873/12 , 65OLED973/12 , 65PUS7601/12 , 32PFH5501/88 , 49PFH5501/88 , 75PUS7101/12 , 40PFS5501/12 , 65PUS6521/12 , 65PUS6521/60 , 40PFH5501/88 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/60 , 49PFT5501/12 , 49PFS5501/12 , 40PFT5501/12 , 32PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 43PUS6551/12 , 49PUS6581/12 , 43PUT6401/12 , 49PUS6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6501/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 49PUS7101/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 49PUS6501/12 , 43PUS6401/12 , 55PUT6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6581/12 , 65PUS8901/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFH6500/88 , 32PFT6500/12 , 32PFK6500/12 , 32PFH5500/88 , 65PFT6520/12 , 48PFH5500/88 , 40PFH5500/88 , 32PFK5500/12 , 55PFT5500/12 , 55PFK5500/12 , 55PFH5500/88 , 48PFT5500/12 , 48PFK5500/12 , 40PFT5500/12 , 40PFK5500/12 , 32PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 55PUS7600/12 , 55PUK6400/12 , 55PUH6400/88 , 50PUT6400/12 , 40PUH6400/88 , 50PUK6400/12 , 50PUH6400/88 , 40PUT6400/12 , 40PUK6400/12 , 65PUK7120/12 , 65PUS7120/12 , 50PFH6510/88 , 50PFT6510/12 , 40PFH6510/88 , 65PFK6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PUK7150/12 , 55PUK7100/12 , 55PFT6550/12 , 55PFT6510/12 , 55PFK6580/12 , 55PFK6560/12 , 55PFK6550/12 , 55PFK6540/12 , 50PFT6550/12 , 50PFK6580/12 , 50PFK6560/12 , 50PFK6550/12 , 50PFK6540/12 , 50PFH6550/88 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 40PFH6550/88 , 40PFK6510/12 , 40PFK6540/12 , 40PFK6550/12 , 40PFK6560/12 , 40PFK6580/12 , 40PFT6510/12 , 43PUK7100/12 , 43PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 50PFK6510/12 , 55PFK6510/12 , 49PUS7909/12 , 55PUS7909/12 , 55PUS9109/12 , 65PUS9109/60 , 65PUS9109/12 , 65PUS9809/12 , 48PFS8109/12 , 48PFS8159/12 , 48PFS8209/12 , 55PFS8109/12 , 55PFS8109/60 , 55PFS8159/12 , 55PFS8159/60 , 55PFS8209/12 , 55PUS8809/12 . więcej Mniej

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej