0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Co zrobić, jeśli moje urządzenie objęte subskrypcją Klubu OneBlade zepsuje się lub jest uszkodzone?

    Opublikowano dnia 05 June 2023

    Jeśli urządzenie Philips OneBlade 360 jest uszkodzone, można ubiegać się o naprawę lub wymianę urządzenia za pośrednictwem strony internetowej firmy Philips. Jeśli usterka wystąpi w okresie subskrypcji, naprawa lub wymiana będzie zazwyczaj bezpłatna.

    Jeśli urządzenie zostanie zgubione, skradzione lub uszkodzone w wyniku niewłaściwego użycia w okresie subskrypcji, może zostać naliczona pełna cena sprzedaży. 

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP4530/30 .

    Często zadawane pytania

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.