1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jak mogę usunąć lub wyeksportować dane w aplikacji Daily Care?

    Opublikowano dnia 21 October 2022
    Użytkownicy aplikacji Philips Daily Care mogą usunąć swoje dane konta lub zażądać ich wyeksportowania, przechodząc do sekcji profilu w aplikacji i postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. 

    W przypadku wniosku o wyeksportowanie danych poczekaj na ich otrzymanie przed usunięciem konta Philips. 

    Szczegółowe informacje na temat sposobu zarządzania danymi znajdują się w naszych zasadach ochrony danych i prywatności.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP4530/30 .

    Często zadawane pytania

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.