0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jak mogę usunąć lub wyeksportować dane w aplikacji Philips OneBlade?

    Opublikowano dnia 23 lutego 2024 r.
    Użytkownicy aplikacji Philips OneBlade mogą usunąć swoje dane konta lub zażądać ich wyeksportowania, przechodząc do sekcji profilu w aplikacji i postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. 

    W przypadku wniosku o wyeksportowanie danych poczekaj na ich otrzymanie przed usunięciem konta Philips. 

    Szczegółowe informacje na temat sposobu zarządzania danymi znajdują się w naszych zasadach ochrony danych i prywatności.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP4631/65 , QP4530/30 .

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.