0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moja podłoga jest zbyt mokra po użyciu mopa elektrycznego Philips OneUp

    Opublikowano dnia 19 marca 2025 r.

    Jeśli podłoga jest zbyt mokra po czyszczeniu za pomocą mopa elektrycznego Philips OneUp, zapoznaj się z poniższym artykułem, aby uzyskać wskazówki i rozwiązania.

    Mop elektryczny Philips OneUp: Rozwiązywanie problemów z wchłanianiem wody

    Jeśli mop elektryczny Philips OneUp wchłania mniej wody niż dotąd, wkład może być zatkany. Oznaką tego może być niecałkowite napełnienie zbiornika brudnej wody podczas czyszczenia.

    Rozwiązania
    Sprawdź stan wkładu. Jeśli wkład był używany przez około sześć miesięcy i był prany w pralce zgodnie z instrukcjami prania, okres jego eksploatacji dobiegł końca. Wymień wkład na nowy (XV1882 lub XV1883).

    Wskazówki:

    • jeśli wkład jest zwykle prany ręcznie, spróbuj go uprać w pralce w temperaturze maksymalnie 40°C, postępując zgodnie z instrukcjami na etykiecie.
    • Jeśli problem nie ustąpi: Wymień wkład na nowy (modele XV1882 lub XV1883).


    Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy lub odwiedź centrum serwisowe firmy Philips.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: XV3101/01 , XV3101/11 , XV5113/01 .

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.