Jeśli podłoga jest zbyt mokra po czyszczeniu za pomocą mopa elektrycznego Philips OneUp, zapoznaj się z poniższym artykułem, aby uzyskać wskazówki i rozwiązania.
Moja podłoga jest zbyt mokra po użyciu mopa elektrycznego Philips OneUp
Mop elektryczny Philips OneUp: Rozwiązywanie problemów z wchłanianiem wody
Jeśli mop elektryczny Philips OneUp wchłania mniej wody niż dotąd, wkład może być zatkany. Oznaką tego może być niecałkowite napełnienie zbiornika brudnej wody podczas czyszczenia.
Rozwiązania
Sprawdź stan wkładu. Jeśli wkład był używany przez około sześć miesięcy i był prany w pralce zgodnie z instrukcjami prania, okres jego eksploatacji dobiegł końca. Wymień wkład na nowy (XV1882 lub XV1883).
Wskazówki:
- jeśli wkład jest zwykle prany ręcznie, spróbuj go uprać w pralce w temperaturze maksymalnie 40°C, postępując zgodnie z instrukcjami na etykiecie.
- Jeśli problem nie ustąpi: Wymień wkład na nowy (modele XV1882 lub XV1883).
Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy lub odwiedź centrum serwisowe firmy Philips.