• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips Airfryer się nie nagrzewa

    Opublikowano dnia 16 November 2022

    Jeśli frytkownica Philips jest włączona, ale nie nagrzewa się, poniżej znajdziesz przyczyny i rozwiązania tego problemu.

    Ustawiona temperatura jest zbyt niska

    Jeśli we frytkownicy ustawiono temperaturę 40°C (100°F) lub niższą, może wydawać się, że urządzenie nie nagrzewa się (zwłaszcza, jeśli temperatura otoczenia jest zbliżona do ustawionej). 

    Sprawdź temperaturę ustawioną we frytkownicy Philips i zwiększ ją w razie potrzeby.

    Nie ustawiono czasu lub czas gotowania lub ustawiony czas jest zbyt krótki (analogowe urządzenie Airfryer)

    • Ustaw zegar analogowy na żądany czas gotowania. 
    • Jeśli żądany czas gotowania jest krótszy niż 10 minut, ustaw zegar na około 15 minut, a następnie ponownie ustaw żądany krótszy czas gotowania.
    Play Pause

    Szuflada nie jest całkowicie zamknięta

    Upewnij się, że szuflada jest całkowicie zamknięta. Jeśli szuflada nie jest całkowicie zamknięta, przełącznik wykrywania naczyń nie jest wyłączony i urządzenie nie rozpoczyna nagrzewania.

    Urządzenie nie jest podłączone

    W przypadku urządzeń analogowych może się zdarzyć, że licznik czasu tyka, ale urządzenie nie nagrzewa się. W takim przypadku sprawdź, czy wtyczka urządzenia Airfryer została prawidłowo włożona do gniazdka.

    Element grzejny jest uszkodzony

    Jeżeli poprzednie rozwiązania nie rozwiązują problemu, być może uszkodzony jest element grzejny frytkownicy Philips. W takim przypadku skontaktuj się z nami w celu znalezienia rozwiązania.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.