Konsumenckie
Produkty
OneBlade

OneBlade

OneBlade: przycinanie, modelow. i gol., Przycina zarost, nie podrażnia skóry, 3 nasadki do zarostu, Na mokro/na sucho, bateria NiMH QP2520/20

Rozwiązywanie problemów

Urządzenie nie działa. Co zrobić?

  • Sprawdź wskaźnik ładowania
    Podczas ładowania wskaźnik ładowania na zasilaczu (modele QP252*) lub na produkcie (wszystkie inne modele) świeci się. Jeśli wskaźnik ładowania akumulatora nie świeci się, sprawdź, czy nie nastąpiła awaria zasilania i czy w gniazdku elektrycznym jest napięcie. Jeśli nie ma awarii zasilania, a w gniazdku elektrycznym jest napięcie, a mimo tego wskaźnik ładowania akumulatora nadal się nie świeci, zasilacz lub produkt może być uszkodzony.

  • Sprawdź ostrze. Być może ostrze jest zablokowane. Opłucz ostrze pod bieżącą, ciepłą wodą lub wymień je, jeśli jest uszkodzone. Gdy ostrze jest zatkane, można je również zanurzyć w letniej wodzie.

  • To urządzenie jest przeznaczone do użycia z pianką lub żelem bądź pod prysznicem. Ze względów bezpieczeństwa produkt nie działa, gdy jest podłączony do gniazdka elektrycznego, ponieważ bliskość wody i prądu stanowiłaby zagrożenie dla użytkownika. Upewnij się, że produkt jest odłączony przed użyciem.

  • QP6520: sprawdź, czy produkt nie ma włączonej blokady podróżnej. Naciśnij i przytrzymaj wyłącznik przez 3 sekundy, aby wyłączyć tryb blokady podróżnej.

Jeśli urządzenie nadal nie działa, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP2520/20 , QP2530/20 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!