PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Na ekspresie do kawy Philips jest wyświetlany kod błędu

    Opublikowano dnia 07 March 2023
    Jeśli zostanie wyświetlony kod błędu, taki jak 01, 03, 04, 05, 11, 14 lub 19 w ekspresie do kawy Philips — poniżej przedstawiono możliwe przyczyny i rozwiązania. 

    W przypadku innych błędów, które nie zostały wymienione powyżej (np. błędy 02, 10, 15, 22), urządzenie musi zostać naprawione. Skontaktuj się z nami.
    Jeśli zostanie wyświetlony błąd 01, oznacza to, że młynek do kawy w ekspresie nie działa prawidłowo z powodu zablokowania lejka kawy. 
    Aby rozwiązać ten problem, odblokuj lejek kawy (za pomocą łyżki do kawy lub odkurzacza, jak opisano poniżej):

    1.    Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż będzie całkowicie ciche (nie będzie z niego słychać żadnych dźwięków). Może to potrwać od 15 do 20 sekund
    2.    Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający
    3.    Otwórz pokrywkę lejka na zmieloną kawę i wsuń uchwyt łyżki do lejka.  Jeśli w lejku nie ma zmielonej kawy, włóż uchwyt łyżki do lejka od dołu.
    4.    Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, wypadnie na zewnątrz. Może to wymagać użycia pewnej siły.  
    5.    Usuń i wyczyść całą zmieloną kawę, która wpadła do lejka, za pomocą odkurzacza
    6.    Następnie przytrzymaj ssawkę odkurzacza u wylotu lejka kawy i zasłoń lejek na zmieloną kawę ręką. Lub odwrotnie – umieść odkurzacz na górze i zasłoń spód lejka do kawy.
    7.    Włóż z powrotem blok zaparzający. Następnie włącz urządzenie i przygotuj espresso. 
    8.    Po zakończeniu zaparzania sprawdź, czy w lejku nie ma zmielonej kawy. Jeśli operacja się nie powiodła, powtórz procedurę odblokowania.
    Nie nalewaj wody do pojemnika na ziarna kawy i nie pozwól, żeby woda się do niego dostała, aby lejek kawy się nie zablokował. 
    Odblokowywanie lejka kawy ekspresu do kawy Philips
    Błąd 03 oznacza, że blok zaparzający jest zabrudzony i nie działa prawidłowo. Aby rozwiązać ten problem, wyczyść blok zaparzający w sposób opisany poniżej: 

    1.    Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż będzie całkowicie ciche (nie będzie z niego słychać żadnych dźwięków). Może to potrwać od 15 do 20 sekund
    2.    Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający
    3.    Przepłucz dokładnie blok zaparzający letnią wodą. Następnie pozostaw go do wyschnięcia przed umieszczeniem go z powrotem na miejscu.
    Play Pause
    Jeśli w ekspresie do kawy Philips wyświetlany jest kod błędu E04, oznacza to, że blok zaparzający nie został prawidłowo umieszczony. Aby rozwiązać problem, otwórz klapkę serwisową urządzenia i wepchnij blok zaparzający na miejsce. Po prawidłowym umieszczeniu bloku zaparzającego w urządzeniu usłyszysz kliknięcie.
    Aby rozwiązać ten problem i usunąć uwięzione powietrze z ekspresu, wykonaj następujące czynności:

    1. WYŁĄCZ urządzenie.
    2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean lub inny filtr, który się w nim znajduje.
    3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu
    4. Ponownie włącz urządzenie. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2 lub 3 filiżanki gorącej wody

    Jeśli korzystasz z filtra wody AquaClean, wykonaj następujące dodatkowe czynności, aby upewnić się, że filtr jest gotowy do użycia i prawidłowo zainstalowany:

    1 Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około 5 sekund.
    2. Zanurz filtr do góry dnem w pojemniku/misce z wodą i poczekaj, aż pęcherzyki powietrza przestaną wydobywać się z filtra.
    3. Umieść filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4. Ponownie uruchom urządzenie, a następnie wyłącz je i włącz.
    5. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.
    Play Pause
    Jeśli zostanie wyświetlony kod błędu 14, oznacza to, że ekspres do kawy Philips jest przegrzany. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz urządzenie i odczekaj 30 minut, aż ostygnie.
    Pojawienie się kodu błędu 11 lub 19 oznacza, że należy pozostawić urządzenie na jakiś czas, by dostosowało się do temperatury pokojowej po transporcie/przyniesieniu z zewnątrz. Taka sytuacja najczęściej ma miejsce w okresie zimowym, gdy na zewnątrz jest zimno. 

    Aby rozwiązać ten problem, wyłącz urządzenie na 30 minut, a następnie spróbuj ponownie. 


    Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiążą problemu, może to oznaczać, że wtyczka z tyłu urządzenia nie jest prawidłowo podłączona. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że wtyczka jest prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego. 


    W przypadku pojawienia się innych kodów błędów niż te wymienione powyżej, prosimy o kontakt.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.