PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Pod blokiem zaparzającym ekspresu do kawy Philips znajduje się zmielona kawa

    Opublikowano dnia 26 kwietnia 2023 r.

    Jeśli znajdziesz zmieloną kawę wewnątrz bloku zaparzającego ekspresu do kawy Philips lub pod nim, zapoznaj się z poniższymi rozwiązaniami lub obejrzyj nasz film instruktażowy. 

    Jeśli blok zaparzający i jego części nie są dobrze nasmarowane, zmielona kawa może osadzić się na bloku zaparzającym. W takim przypadku należy wykonać następujące czynności, aby odpowiednio nasmarować części: 

    1. Wyłącz ekspres do kawy i poczekaj, aż nie będzie się z niego wydobywał żaden dźwięk (około 15–20 sekund). 
    2. Odblokuj i wyciągnij blok zaparzający z urządzenia. Opłucz blok zaparzający świeżą, letnią wodą i poczekaj, aż wyschnie.  
    3. Nałóż cienką warstwę smaru na tłok bloku zaparzającego. 
    4. Nałóż cienką warstwę smaru wokół wałka znajdującego się w dolnej części bloku zaparzającego. 
    5. Nałóż cienką warstwę smaru na prowadnice po obu stronach. 

     

    Uwaga! Smar HD5061 do bloku zaparzającego firmy Philips można znaleźć w naszym sklepie internetowym oraz u naszych sprzedawców detalicznych. 

    Smarowanie bloku zaparzającego ekspresu do kawy Philips
    Play Pause

    Normalnym zjawiskiem jest, że ze względu na rozdrobnienie część zmielonej kawy wpada do wnętrza i pod blok zaparzający. Zaleca się płukanie bloku zaparzającego i czyszczenie wnętrza ekspresu do kawy Philips co tydzień.

     

    Poniżej znajdują się instrukcje dotyczące czyszczenia oraz samouczek wideo:

    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy i przestanie wydawać dźwięki (może to potrwać ok. 15–20 sekund). 
    2. Aby otworzyć klapkę serwisową i wyjąć blok zaparzający, naciśnij przycisk „PUSH” w prawo, a następnie chwyć blok i pociągnij go do siebie. 
    3. Wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu. 

     

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Play Pause
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.