Konsumenckie
Produkty
Innergize Solarium Wellness

Innergize Solarium Wellness

4 lampy podczerwone, 4 lampy UV HB987/01

Rozwiązywanie problemów

Na wyświetlaczu pojawia się kod błędu, a urządzenie emituje ciągły sygnał dźwiękowy.

Urządzenie Innergize HB935/HB937 wyświetla kod błędu w przypadku przerwy w zasilaniu w trakcie trwania początkowych procesów kontrolnych. Sytuacja może mieć miejsce wyłącznie w przypadku niepełnego połączenia wtyczka–
gniazdko, w pierwszej sekundzie po podłączeniu urządzenia. Aby przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniu, wykonaj następujące czynności:

1) Włóż wtyczkę przewodu zasilającego urządzenia do gniazdka elektrycznego.
2) Naciśnij i przytrzymaj przycisk wstrzymania/powtarzania podczas naciskania następujących przycisków:
3) W pierwszej kolejności naciśnij przycisk „+”, następnie naciśnij przycisk „-”, potem przycisk „+” i ponownie „+” (czyli: + - + +).
4) Zwolnij przycisk wstrzymania/powtarzania.

Kod błędu zniknie, a urządzenie przestanie emitować ciągły sygnał dźwiękowy. Produkt jest w pełni gotowy do ponownego użycia i ryzyko ponownego wystąpienia błędu jest bardzo małe, nie trzeba podejmować żadnych dalszych działań. Jednakże możemy dokonać niewielkiej zmiany w mechanizmie urządzenia, która na pewno rozwiąże ten problem. Jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości, zanieś urządzenie do lokalnego sprzedawcy lub do centrum serwisowego firmy Philips. Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych nie zadziała, urządzenie należy poddać przeglądowi, aby określić przyczynę problemu oraz najlepsze rozwiązanie. Zanieś urządzenie do lokalnego sprzedawcy lub do centrum serwisowego firmy Philips.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HB987/01 , HP8565/01 , HP8560/01 , HB945/01 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?