0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Logo aplikacji HomeID

    Udoskonal swoją kuchnię, salon i nie tylko dzięki HomeID

    Pobierz aplikację HomeID i ulepsz swój dom

    Pobierz aplikację HomeID

    Źródło inspiracji i zdalne 
    sterowanie. Zupełnie nowa aplikacja HomeID.

    Źródło inspiracji i zdalne sterowanie. Zupełnie nowa aplikacja HomeID.

    Telefon z ekranem aplikacji HomeID leżący obok filiżanki pysznej kawy

    Twój klucz do smart domu​

    Twój klucz do smart domu​

    • Połącz się z urządzeniami domowymi, gdziekolwiek jesteś!
    • Odkrywaj najnowsze kulinarne trendy i przepisy
    • Dołącz do szerokiej społeczności domowych i
      profesjonalnych kucharzy!​

    • Połącz się z urządzeniami domowymi, gdziekolwiek jesteś!
    • Odkrywaj najnowsze kulinarne
      trendy i przepisy
    • Dołącz do szerokiej społeczności
      domowych i profesjonalnych 
      kucharzy!​

    Kobieta patrząca na smartfon z sekcją społeczności aplikacji HomeID

    Dołącz do społeczności HomeID

    Dołącz do społeczności HomeID

    Niezależnie od tego, czy chcesz odkryć swój następny ulubiony przepis, podzielić się najnowszym dziełem z innymi smakoszami, czy po prostu zainspirować się, nasza Społeczność jest miejscem, w którym możesz to zrobić.

    HomeID ma szereg nowych funkcji, w tym:

    HomeID ma szereg nowych funkcji, w tym:

    Logo aplikacji HomeID

    Pobierz aplikację HomeID i uwolnij prawdziwy potencjał swojego domu!

    Kod QR HomeID

    Dowiedz się więcej

    Czy ta aktualizacja wpłynie na moje zarejestrowane konto w aplikacji NutriU (Kitchen+) i/lub Coffee+?

    Nie, możesz zalogować się do HomeID za pomocą tych samych danych, których używasz w NutriU (Kitchen+) i Coffee+.

    Czy muszę ponownie dodawać urządzenia?

    Nie, wszystkie urządzenia z Twojego profilu, w tym urządzenia połączone, są automatycznie dostępne w HomeID. 

    Czy muszę aktualizować ustawienia i preferencje? 

    Nie, ustawienia konta ze starej aplikacji są już dostępne w HomeID, więc nie musisz ich aktualizować (chyba, że tego chcesz).

    Co stanie się z moimi przepisami, ulubionymi i książkami z przepisami? 

    Czekają na Ciebie w HomeID.

    Jakie nowe urządzenia będą dostępne? 

    Oprócz wszystkich urządzeń NutriU (Kitchen+) dodaliśmy wszystkie ekspresy do kawy obsługiwane przez aplikację Coffee+. Wszystkie te urządzenia można dodać w HomeID, w zależności od dostępności lokalnej. Ponadto, bądź na bieżąco z aktualizacjami kategorii nowych produktów w miarę ich wprowadzania. 

    Czy w polityce prywatności aplikacji zajdą zmiany? 

    Nie, nasze zaangażowanie w ochronę prywatności i kont się nie zmieni.

    Czy mogę zrezygnować ze zmiany? 

    Nie. Po aktualizacji aplikacji wszyscy użytkownicy NutriU (Kitchen+) i Coffee+ zostaną automatycznie przeniesieni do HomeID. Włożyliśmy dużo pracy w zapewnienie najlepszego komfortu użytkowania. 

    W jakich krajach będzie dostępna aplikacja HomeID?

    Aplikacja HomeID będzie dostępna we wszystkich krajach, w których są dostępne aplikacje NutriU i Coffee+.  

    Jaki jest powód tej zmiany?

    W ramach naszego zobowiązania do zapewnienia jak najlepszego doświadczenia z aplikacją, ciężko pracowaliśmy nad udoskonalaniem każdego jej aspektu. Nadchodzące zmiany to więcej niż zmiana wyglądu – to wielki krok w zakresie funkcjonalności, designu i ogólnej satysfakcji użytkownika.

    Skąd nazwa HomeID?

    Dom to miejsce, w którym dzieje się wiele ważnych momentów, zarówno dużych, jak i małych. Twój dom, ludzie, z którymi go dzielisz, i to, jak decydujesz się żyć, są częścią tego, kim jesteś.

     

    Dom (Home) i tożsamość (ID) są ze sobą powiązane, dlatego połączyliśmy te dwa angielskie słowa, aby stworzyć nazwę naszej nowej aplikacji. 

    Co ze społecznością NutriU? 

    Wszystkie funkcje społeczności, w tym komentowanie, udostępnianie i tworzenie własnych przepisów i książek z przepisami, są dostępne w HomeID. 

    Czy użytkownicy aplikacji NutriU będą musieli ponownie pobrać aplikację?

    Nie, to tylko normalna aktualizacja aplikacji NutriU do aplikacji HomeID. 

    Czy aplikacja Coffee+ będzie nadal dostępna? 

    Aplikacja Coffee+ zostanie zdezaktywowana po zakończeniu dwóch kroków: 
     

    1. Aplikacja HomeID będzie dostępna dla wszystkich użytkowników aplikacji Coffee+.

    2. Nastąpi przeniesienie wszystkich użytkowników aplikacji Coffee+ i ich profili do aplikacji HomeID.  

    Czy muszę pobrać aplikację HomeID?

    Tak, wszyscy użytkownicy aplikacji Coffee+ powinni pobrać aplikację HomeID, aby otrzymywać najnowsze inspiracje i wskazówki dotyczące urządzenia. Łącze do pobrania nowej aplikacji będzie dostępne również w aplikacji Coffee+.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.