Po umieszczeniu odbiornika w podstawce ładującej wskaźnik baterii powinien zaświecić się, sygnalizując ładowanie odbiornika. Może to zająć trochę czasu, zanim ikona baterii pojawi się na ekranie LCD. Może to potrwać nawet godzinę.
Może się zdarzyć, że odbiornik lub nadajnik elektronicznej niani Philips Avent nie będzie się ładować. Sprawdź możliwe przyczyny i spróbuj rozwiązać problem samodzielnie.
Po umieszczeniu odbiornika w podstawce ładującej wskaźnik baterii powinien zaświecić się, sygnalizując ładowanie odbiornika. Może to zająć trochę czasu, zanim ikona baterii pojawi się na ekranie LCD. Może to potrwać nawet godzinę.
Baterie mają ograniczoną żywotność. Może się zdarzyć, że baterie w odbiorniku elektronicznej niani Philips Avent są rozładowane. Spróbuj naładować baterie za pomocą innej ładowarki. Jeśli baterie nadal będą rozładowane, może być konieczna ich wymiana.
Upewnij się, że odbiornik elektronicznej niani Philips Avent jest podłączony do podstawki ładującej. Wykonaj poniższe czynności, aby to sprawdzić:
Uwaga: To rozwiązanie nie ma zastosowania w przypadku modeli elektronicznej niani Philips Avent z serii SCD560 i SCD71X.
Zarówno odbiornik, jak i nadajnik są wyposażone w ładowarkę. Sprawdź, czy dana ładowarka działa, używając ładowarki nadajnika do naładowania baterii w odbiorniku.
Problem związany z ładowarką
Czy problem występuje podczas używania jednej z ładowarek? Oznacza to, że ładowarka jest uszkodzona. Nową ładowarkę można kupić na stronie philips.com/parts-and-accesories.
Problem niezwiązany z ładowarką
Jeśli problem występuje niezależnie od użytej ładowarki, powodem może być usterka techniczna dotycząca jednego z urządzeń. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.