Może być to spowodowane nieprawidłowym ustawieniem opcji systemu w menu telewizora.
Aby sprawdzić, czy opcje systemu są prawidłowo ustawione, wykonaj następujące czynności:
- Wybierz kanał bez dźwięku.
- Naciśnij przycisk „MENU” na pilocie, aby wyświetlić menu główne.
- Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję INSTALACJA i naciśnij przycisk kursora w prawo.
- Jeśli włączona jest blokada rodzicielska, na ekranie zostanie wyświetlony monit o wprowadzenie kodu dostępu. W przypadku zapomnienia własnego kodu dostępu należy zapoznać się z poradnikiem FAQ (Najczęściej zadawane pytania) w części „Nie pamiętam 4-cyfrowego kodu dostępu. Jak rozwiązać ten problem?”
- Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję ZAPIS. RĘCZNE i naciśnij przycisk kursora w prawo.
- Wybierz pozycję SYSTEM i naciśnij przycisk kursora w prawo.
- Sprawdź, czy ustawienie systemu jest poprawne.
- Jeśli nie masz pewności jaki system jest używany w Twoim kraju, naciśnij przycisk kursora w górę/w dół, aby wybrać pozycję EUROPA i naciśnij przycisk „OK” w celu potwierdzenia.
- Naciśnij przycisk kursora w lewo, aby powrócić do menu zapisywania ręcznego.
- Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję ZAPISZ i naciśnij przycisk kursora w prawo, wybierając TAK.
- Naciśnij przycisk „OK”, aby zachować ustawienia.
- Naciśnij przycisk „MENU”, aby zamknąć menu.
Jeśli w systemie wybrane jest ustawienie EUROPA i dźwięk nadal nie jest słyszalny:
- Spróbuj ponownie wykonać instalację automatyczną
Jeśli nie nastąpiła poprawa, może to być spowodowane złym sygnałem z kabla lub anteny.
- Skontaktuj się ze swoim dostawcą telewizji kablowej lub satelitarnej, aby uzyskać więcej informacji na temat jakości nadawania poszczególnych kanałów