PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ręczny ekspres do kawy Philips/Saeco nie działa

    Opublikowano dnia 23 August 2022
    Jeśli ręczny ekspres do kawy Philips nie działa prawidłowo, poniżej można znaleźć możliwe przyczyny i rozwiązania. 
    Jeśli zielony wskaźnik zasilania na ręcznym ekspresie do kawy nie świeci, wypróbuj poniższe rozwiązania:
    • Upewnij się, że ekspres do kawy jest podłączony do działającego gniazdka elektrycznego lub innego gniazdka elektrycznego.
    • Kilka modeli ręcznych ekspresów do kawy Philips jest wyposażonych w automatyczny wyłącznik. W takim przypadku ekspres wyłączy się automatycznie po 30 minutach. Wystarczy ponownie włączyć urządzenie.
    Jeśli na ręcznym ekspresie do kawy świeci zielony wskaźnik zasilania, ale woda nie jest podgrzewana, przepłucz ekspres.

    Szczegółowe instrukcje na ten temat znajdują się poniżej:
    1. Wypłucz i napełnij zbiornik wodą z kranu.
    2. Ustaw wyłącznik z tyłu ekspresu w pozycji „I”.
    3. Zaświeci się wskaźnik zasilania z przodu urządzenia.
    4. Umieść naczynie pod spieniaczem do mleka.
    5. Otwórz pokrętło gorącej wody/pary umieszczone z boku ekspresu, obracając je w lewo.
    6. Ustaw pokrętło wyboru w pozycji parzenia kawy. Wylej wodę ze zbiornika.
    7. Po wylaniu całej wody zamknij pokrętło gorącej wody/pary i ustaw pokrętło wyboru w pozycji neutralnej. 

     
    Procedura pierwszego płukania ręcznego ekspresu do kawy Philips
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.