Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ

Sonicare DiamondClean Smart Szczoteczka soniczna z aplikacją

Spersonalizowane porady, Inteligentne czujniki główki, Inteligentny dobór programu do główki, 4 programy, 3 poziomy intensywności HX9903/03

Rozwiązywanie problemów

Szczoteczka Sonicare wibruje mniej intensywnie niż wcześniej

Problem ze spadkiem intensywności wibracji szczoteczki Philips Sonicare można często rozwiązać samodzielnie. Upewnij się, że szczoteczka jest w pełni naładowana.

Wyłącz funkcję Easy Start

Być może włączona została w szczoteczce Sonicare funkcja Easy Start. Wyłączanie funkcji Easy Start w szczoteczce DiamondClean Smart:

  1. Umieść szczoteczkę DiamondClean Smart na ładowarce.
  2. Przytrzymaj przycisk trybu/intensywności i naciśnij jeden raz przycisk zasilania
  3. Uchwyt wyemituje jeden sygnał dźwiękowy, aby potwierdzić wyłączenie funkcji

Jeśli uchwyt wyemituje dwa sygnały dźwiękowe, oznacza to, że funkcja Easy Start jest włączona. Pamiętaj, by wyłączyć funkcję ponownie, wykonując powyższe instrukcje.

Wybierz odpowiedni tryb szczotkowania

Wypróbuj różne tryby szczotkowania i znajdź swoją optymalną intensywność.

Ustawienia intensywności

Szczoteczka do zębów zapewnia wysoki, średni i niski poziom intensywności. Spróbuj zastosować wyższą intensywność — znajdź optymalny poziom dla siebie.

Wymień główkę szczoteczki Sonicare

Starsze główki szczoteczki mogą sprawiać wrażenie mniej skutecznych w czyszczeniu lub słabszych. Zaleca się wymianę główki szczoteczki po trzech miesiącach użytkowania.

Uszkodzenie mechaniczne

Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami. Być może szczoteczka do zębów jest uszkodzona.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9903/03 , HX9903/13 , HX9924/07 , HX9924/17 , HX9924/27 , HX9924/47 , HX9954/57 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!