Problem ze spadkiem intensywności wibracji szczoteczki Philips Sonicare można często rozwiązać samodzielnie. Przed przystąpieniem do rozwiązywania problemu upewnij się, że szczoteczka jest w pełni naładowana.
Rozwiązywanie problemów
Szczoteczka Philips Sonicare wibruje mniej intensywnie niż wcześniej
Włączona jest funkcja Easy-Start
Funkcja Easy-Start szczoteczki Philips Sonicare może być włączona. Wyłącz funkcję Easy-Start, aby zwiększyć intensywność wibracji. Informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi dołączonej do szczoteczki Philips Sonicare
UWAGA: Szczoteczka Philips Sonicare Power Up nie jest wyposażona w funkcję Easy-Start
Wybierz odpowiedni tryb szczotkowania
Wypróbuj różne tryby szczotkowania i znajdź swoją optymalną intensywność.
Niskie ustawienia intensywności
Szczoteczka Philips Sonicare ma trzy ustawienia intensywności (niskie, średnie i wysokie). Spróbuj zastosować wyższą intensywność — znajdź optymalny poziom dla siebie.
Główka szczoteczki jest zużyta
Starsze główki szczoteczki mogą sprawiać wrażenie mniej skutecznych w czyszczeniu lub słabszych. Zaleca się wymianę główki szczoteczki po trzech miesiącach użytkowania.
Nie rozwiązało to problemu? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Uszkodzenie mechaniczne
Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami. Być może szczoteczka do zębów jest uszkodzona.