PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ekspres do kawy firmy Philips nie włącza się

    Opublikowano dnia 07 March 2023

    Aby dowiedzieć się, co zrobić, gdy ekspres do kawy firmy Philips nie włącza się, zapoznaj się z poniższym artykułem.

    Z tyłu większości ekspresów do kawy firmy Philips znajduje się przełącznik, który służy do WŁĄCZANIA i WYŁĄCZANIA urządzenia. Upewnij się, że podczas próby użycia urządzenia przełącznik jest ustawiony na pozycję „WŁĄCZONE”.

    Przewód zasilający musi być prawidłowo podłączony do gniazdka elektrycznego i ekspresu do kawy firmy Philips. Jeśli jest prawidłowo umieszczony, a mimo to urządzenie nie działa, spróbuj je podłączyć do innego gniazdka elektrycznego. 

     

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.  

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.