PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ekspres do kawy firmy Philips wyświetla komunikat „Empty coffee grounds container”, kiedy pojemnik jest już pusty

    Opublikowano dnia 24 August 2023

    Jeśli po opróżnieniu pojemnika na fusy w ekspresie do kawy firmy Philips zostanie wyświetlony komunikat o konieczności opróżnienia pojemnika, należy wyzerować licznik pojemnika na fusy. Przeczytaj poniższe informacje, aby dowiedzieć się, jak go zresetować.

    Odczekaj około 5 sekund przed ponownym włożeniem pojemnika na fusy. Spowoduje to wyzerowanie licznika pojemnika na fusy.
    Najpierw włącz ekspres do kawy firmy Philips, a następnie opróżnij pojemnik na fusy. Umożliwi to urządzeniu wyzerowanie licznika pojemnika na fusy.


    Czy te kroki nie rozwiązały problemu? skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.  
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.