PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Kawa parzona w ekspresie Saeco jest wodnista

    Opublikowano dnia 2021-10-04
    Jeśli ekspres Saeco parzy wodnistą kawę, istnieje kilka możliwych przyczyn tego problemu. Sprawdź te możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.
     
    Jeśli korzystasz z ekspresu po raz pierwszy, to normalne, że pierwsze parzone filiżanki kawy są wodniste, ponieważ system urządzenia nadal się dostosowuje. Spróbuj zaparzyć jeszcze kilka filiżanek kawy w celu optymalizacji ekstrakcji kawy ze zbitą konsystencją zmielonej kawy.
    Pamiętaj o cotygodniowym opłukiwaniu bloku zaparzającego, gdyż zanieczyszczony filtr bloku zaparzającego może negatywnie wpływać na przepływ wody lub smak kawy. 

    Aby go oczyścić, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami lub obejrzyj film instruktażowy: 
    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy i przestanie wydawać dźwięki (zajmuje to około 15–20 sekund).
    2. Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający, naciskając przycisk „PUSH” w prawo, przytrzymując go i pociągając do siebie.
    3. Dokładnie wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu
     
    Play Pause
    Możliwe, że podczas regulowania ustawienia młynka i wyboru drobniejszego mielenia kawy, pokrętło zostało przypadkowo przekręcone zbyt daleko, co doprowadziło do sytuacji, w której dwa kamienie do mielenia znalazły się zbyt blisko siebie. To mogło spowodować, że kawa była mielona bardzo drobno i nie wchłaniała wody. 

    Aby rozwiązać ten problem, wystarczy ponownie ustawić młynek na grubsze mielenie, obracając pokrętło znajdujące się w pojemniku na ziarna kawy na wyższą wartość lub większe ziarna kawy.
     
    Pojemność naczynia, ustawienie aromatu i młynka to ustawienia, które mogą mieć wpływ na moc kawy. Zalecamy wypróbowanie różnych konfiguracji tych ustawień. 

    Aby zwiększyć moc kawy, możesz na przykład wybrać najwyższe ustawienie aromatu, średnią filiżankę oraz drobniejsze mielenie ziaren.
     
    Otwórz pokrywkę komory na zmieloną kawę i sprawdź, czy nie jest zatkana. Jeśli komora jest zatkana, możesz ją odblokować, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami: 
    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy.
    2. Wyjmij blok zaparzający z urządzenia. 
    3. Otwórz pokrywkę komory na zmieloną kawę i włóż do niej uchwyt łyżki. 
    4. Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, wypadnie na zewnątrz. Jeśli powyższe rozwiązania nie spowodują ustąpienia problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
     
    Play Pause
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.