PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ekspres do kawy Saeco nie włącza się

    Opublikowano dnia 2021-10-04
    Jeśli ekspres do kawy Saeco nie działa, zapoznaj się z możliwymi przyczynami i rozwiązaniami przedstawionymi poniżej.
    Większość ekspresów do kawy Saeco jest wyposażona w przełącznik z tyłu urządzenia, który można włączać i wyłączać. Upewnij się, że podczas próby użycia urządzenia przełącznik jest ustawiony na pozycję „WŁĄCZONE”.
    Upewnij się, że przewód zasilający jest prawidłowo podłączony do urządzenia oraz gniazda elektrycznego. Jeśli urządzenie nadal nie działa, spróbuj podłączyć przewód zasilający do innego gniazda elektrycznego. 

    Jeśli nadal masz problemy z ekspresem do kawy, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.