PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moje urządzenie OneBlade 360 Connected nie jest sparowane z moim urządzeniem przenośnym

    Opublikowano dnia 4 maja 2023 r.
    Jeśli urządzenie OneBlade 360 Connected* nie paruje się z Twoim urządzeniem przenośnym, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

    * Należy pamiętać, że te informacje dotyczą tylko urządzenia OneBlade 360 Connected. Użytkownicy innych modeli OneBlade mogą ręcznie dodawać swoje urządzenia do swoich profili Daily Care, ale nie mogą łączyć się za pomocą połączenia Bluetooth.
    Aby nawiązać połączenie, urządzenie OneBlade musi znajdować się w pobliżu urządzenia przenośnego. Upewnij się, że urządzenie OneBlade znajduje się w odległości nie większej niż 3 metry od urządzenia przenośnego, a między nimi nie ma ścian ani ciał stałych.
    Aby urządzenie OneBlade mogło nawiązać połączenie, urządzenie przenośne powinno obsługiwać technologię Bluetooth w wersji 4.1 lub nowszej, dlatego upewnij się, że urządzenie jest aktualne. Jeśli zainstalowana jest prawidłowa wersja, wyłącz i włącz technologię Bluetooth przed ponowną próbą sparowania urządzenia OneBlade.
    Jeśli system operacyjny urządzenia przenośnego został zaktualizowany od czasu ostatniego sparowania z urządzeniem OneBlade, może być to przyczyną problemu.

    Aby go rozwiązać, spróbuj zresetować połączenie między urządzeniem OneBlade a aplikacją, wykonując następujące czynności:
    1. Anuluj sparowanie urządzenia OneBlade: przytrzymaj przycisk zasilania na urządzeniu OneBlade przez 10 sekund, aby zresetować połączenie. Pierścień świetlny zacznie migać na niebiesko.
    2. Anuluj sparowanie urządzenia przenośnego: otwórz ustawienia Bluetooth w urządzeniu mobilnym i wybierz urządzenie OneBlade z listy sparowanych urządzeń. Wybierz opcję „Anuluj sparowanie” lub „Zapomnij”, aby usunąć urządzenie OneBlade z listy sparowanych urządzeń.
    Po anulowaniu sparowania urządzenia OneBlade z urządzeniem przenośnym spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

    Uwaga: instrukcje obsługi mogą się różnić w zależności od używanego urządzenia przenośnego. Szczegółowe instrukcje można znaleźć w instrukcji obsługi urządzenia przenośnego.
    Jeśli korzystasz z OneBlade z nowym lub innym urządzeniem przenośnym, anuluj parowanie i ponownie je sparuj, postępując zgodnie z instrukcjami podanymi powyżej.
     
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, urządzenie OneBlade może być uszkodzone wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia OneBlade.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.