PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jakie funkcje są obsługiwane przez podłączony ekspres do kawy Saeco?

    Opublikowano dnia 04 marca 2025 r.
    Ekspresy do kawy Saeco z wbudowaną łącznością Wi-Fi umożliwiają bezpośrednie połączenie z Internetem bez konieczności korzystania z aplikacji w urządzeniu przenośnym. Ta funkcja łączności otwiera świat nowych funkcji. Automatyczne aktualizacje oprogramowania są planowane co najmniej dwa razy w roku, aby zapewnić stałe zwiększenie wydajności urządzenia i poprawę bezpieczeństwa, umożliwiając korzystanie z nowych funkcji i zapewniając ciągłe aktualizacje zawartości. Wbudowana łączność Wi-Fi wzbogaca doznania i pomaga w pełni wykorzystywać możliwości urządzenia.

    Poniżej znajdują się najważniejsze funkcje dostępne w poszczególnych wersjach oprogramowania/datach.

    Po podłączeniu urządzenia do sieci Wi-Fi i utworzeniu konta „My Saeco” można korzystać z pełnej funkcjonalności urządzenia.

    Poniższe usługi mogą ulec zmianie i z czasem można odblokować nowe kraje lub funkcje, dzięki czemu oprogramowanie maszyny będzie zawsze aktualne. Regularna aktualizacja jest niezbędna dla ochrony prywatności i prawidłowego działania urządzenia.

    Wskazówka aby urządzenie automatycznie otrzymywało aktualizacje:
    Upewnij się, że urządzenie pozostaje podłączone do sieci Wi-Fi, polityka prywatności i konto „My Saeco” są włączone i wybrana jest funkcja „Odbierz automatyczną aktualizację”.

     

    W wersji 02.00.00 poprawiliśmy wydajność i bezpieczeństwo urządzenia.

    Nowości: 

    Nowości: 

    • Uwaga: Sugestie smakowe
      W oparciu o codzienne użytkowanie ekspres analizuje i sugeruje napoje podobne do najczęściej parzonych za pomocą powiadomień na ekranie.
    • Ustawienia palarki
      W oparciu o markę palarki i nazwę produktu urządzenie może dostosować ustawienia techniczne, aby wydobyć najlepszy smak z danego rodzaju ziaren kawy. Ta funkcja jest zintegrowana z istniejącymi funkcjami Bean Maestro, Bean Guide, CoffeeMaestro i GrinderSetting.
       
    • Ekran automatycznego uruchamiania
      Urządzenie może być wyposażone w trzy różne ekrany główne:
      - Domyślne napoje
      - Lista profili
      - Najnowszy używany profil
      W zależności od zachowania użytkownika urządzenie automatycznie zmieni ekran główny. Za pomocą mini wyskakującego okienka dostępna jest opcja potwierdzenia lub odrzucenia nowego zalecanego „ekranu głównego”. Preferencje można zawsze dostosować w menu „Ustawienia”, „Ustawienia ekspresu”, „Ekran główny”.
       
    • Inteligentne wskazówki
      Do kafelka „Ustawienia ekspresu” dodano nową kartę „Inteligentne wskazówki”. Na tej karcie można: 
      - Znajdź opis każdej z dostępnych funkcji.
      - Włącz/wyłącz komunikaty uwagi funkcji 1 do 1.

    Nowości: 

    • Nawyki klienta dotyczące picia kawy są monitorowane, a interfejs użytkownika wyświetla propozycje napojów, które są często serwowane o określonej porze dnia (rano, po południu, wieczorem i w nocy)
    • Ulepszono powiadomienie HygieSteam, aby umożliwić czyszczenie systemu spieniania mleka bezpośrednio po przygotowaniu napoju z mlekiem.
    • Wprowadzono zmiany projektowe w funkcjach BeanGuide i BeanMaestro; funkcja BeanMaestro jest teraz dostępna również w modelach GranAroma Deluxe
    • Wprowadzono zmiany projektowe w interfejsie użytkownika i zarządzaniu zasobami kart
    • Dodano dodatkowe funkcje pomocy technicznej.
    • Dodano nowy kraj – Izrael*

    Język hebrajski, usługi łączności i uzupełniania zapasów Amazon oraz funkcje sklepu nie są obsługiwane.
    Poprawki: 

    • Wprowadzono dalsze ulepszenia wydajności. 

    Nowości:

    • Nowy wygląd i powiadomienia dla specjalnych przepisów oraz nowe przepisy dodane do listy napojów.
    • Oświadczenie o prywatności i warunki korzystania, użytkownik zawsze może znaleźć najnowszą wersję.
    • Karta „MY XELSIS i My GranAroma” została zaktualizowana, a na karcie wyświetlane są dodatkowe informacje.
    • „Karta pomocy” jest aktualizowana i zawiera dwie wewnętrzne karty: „Uzyskiwanie pomocy” i „Udostępnianie danych”.

    Poprawki:

    • Wprowadzono dalsze ulepszenia wydajności.

    Nowości:  

    • Dodano zegar Wake-Up. Rozpocznij parzenie kawy zaraz po wejściu do kuchni dzięki zegarowi Wake-Up. Po ustawieniu alarmu urządzenie włączy się automatycznie o określonej godzinie. 

    • Funkcja Amazon Alexa została rozszerzona o funkcje poleceń głosowych. Korzystając z nich, można teraz włączać i wyłączać urządzenie oraz przygotowywać standardowe przepisy. Uwaga: dostępność tej funkcji w danym regionie jest dostępna w przypisie3. 

    • Do widoku standardowych napojów dodano kawę mrożoną. 

    • Dodano język turecki i ustawienia regionalne dla tego kraju. 

      

    Poprawki:  

    • Wprowadzono dalsze ulepszenia wydajności.  

     

    Dodano nowy język: 

    – Turcja 

    Wprowadzono kilka ulepszeń oprogramowania:
    - Dodano kartę Bean Maestro w Saeco GranAroma Deluxe.

    Nowa funkcja:
    – Bean Guide: ta nowa funkcja pomaga znaleźć ziarna kawy, które odpowiadają Twojemu gustowi. 

    Dodano nowy język:
    - Słowenia

    - dodane przepisy / data: 14-12-2022
    Dodano nowe specjalne przepisy zimowe (dostępne tylko z kontem „My Saeco”)
    (Irish coffee, Mochachino, Salted Caramel Latte & Café Exotica)

    Ulepszenia:
    - wprowadzono kilka ulepszeń oprogramowania.

    - dodano kartę informacyjną
    Zapraszamy klientów do podzielenia się swoją opinią na temat interfejsu użytkownika / urządzenia na stronie www.saeco.com/feedback 

    - Ulepszony UX
    W przypadku powtarzających się instrukcji wyświetlanych na ekranie oferujemy możliwość zapisania ustawień domyślnych i pominięcia niektórych powtarzających się czynności, np. w funkcji HygieSteam.

    Francja, Niemcy, Włochy i Hiszpania.
    Polecenia głosowe korzystające z usługi Alexa są obecnie dostępne w językach francuskim, niemieckim, hiszpańskim i włoskim. W większości innych krajów polecenia głosowe mogą być wykonywane w języku angielskim. Funkcje usługi Alexa mogą ulec zmianie lub zostać wycofane w dowolnym momencie bez powiadomienia. 
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.