1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 30 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    BT9810/15 Beard trimmer 9000 Prestige Trymer do brody
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Beard trimmer 9000 Prestige Trymer do brody

    BT9810/15

    Golarka Philips nie ładuje się

    Jeśli golarka, trymer do brody lub maszynka do strzyżenia włosów firmy Philips nie ładuje się, skorzystaj z naszych porad, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Gniazdo elektryczne nie działa

    Sprawdź, czy gniazdko elektryczne, do którego podłączono ładowarkę, działa. Możesz także spróbować podłączyć inne urządzenie, aby upewnić się, że gniazdko elektryczne działa. 

    Użytkownik korzysta z innej ładowarki

    Zawsze należy korzystać z odpowiedniej ładowarki dołączonej do golarki. Należy również sprawdzić, czy kształt wtyczki do ładowania umożliwia jej całkowite dopasowanie do urządzenia. Nie należy wciskać jej na siłę, ponieważ może to spowodować uszkodzenie urządzenia. W przypadku zgubienia oryginalnej ładowarki można kupić nową ładowarkę w naszym sklepie internetowym lub skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy. 
     

    Golarka nie jest prawidłowo umieszczona na podstawce ładującej

    Golarka Philips powinna być prawidłowo umieszczona na podstawce ładującej, którą należy podłączyć do źródła zasilania. Szczegółowe instrukcje na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
    Podstawka ładująca do golarki do ciała Philips

    Golarka jest zabrudzona

    Jeśli trymer lub maszynka do strzyżenia włosów firmy Philips jest w pełni naładowany(-a), ale nie włącza się lub nie działa prawidłowo, może to oznaczać, że włosy lub inne zanieczyszczenia blokują urządzenie od środka. Golarka wymaga regularnego czyszczenia w celu zapewnienia prawidłowego działania.
    Aby wyczyścić golarkę, zdejmij nasadkę oraz nożyk i wyczyść obszar pod nim. Może się tam zbierać dużo włosów.
    Jeśli Twoja golarka nadaje się do mycia, można wyczyścić ten obszar przy użyciu wody. Nie używaj wody z dodatkiem mydła ani innych środków czyszczących, gdyż może to spowodować zmycie smaru ochronnego z elementu tnącego i negatywnie wpłynąć na jego wydajność. Dokładnie umyj i wysusz nasadki przed ponownym zamontowaniem ich w golarce.
    Jeśli urządzenie nie nadaje się do mycia, wyczyść je małą szczoteczką dołączoną do zestawu lub za pomocą patyczka kosmetycznego.

    Obejrzyj film instruktażowy poniżej, aby dowiedzieć się, jak prawidłowo wyczyścić golarkę. Zapoznaj się z instrukcją obsługi danego modelu, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia. 
    Jeśli powyższe porady nie rozwiązały problemu i golarka nadal się nie ładuje, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.


     
    Play Pause

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: BT9810/15 , HC5610/15 , HC5650/15 , HC5650/13 , HC5632/15 , HC5630/15 , HC5612/15 , BT5502/15 , MG7785/20 , MG7745/15 , MG7735/15 , BT5515/15 , BG7025/15 , BT7520/15 , BT7510/15 , BT7500/15 , BG3010/15 , HC3588/15 , HC3535/15 , HC3530/15 , HC3520/15 , BT3236/14 , BT3226/14 , BT3216/14 , BT3206/14 , BT1216/10 , BG3015/15 , BG5020/15 , BT7204/85 , MG7770/15 , MG7730/15 , MG7720/15 , MG7710/15 , MG5740/15 , MG5730/15 , MG5720/15 , MG3747/15 , MG3747/13 , MG3740/15 , MG3730/15 , MG3720/15 , MG3710/15 , BT9297/15 , BT7205/15 , BT7210/15 , BT5200/15 , BT5205/16 , QT4002/15 , BT1005/10 , MG1100/16 , HC7460/15 , HC9450/15 , HC3418/15 , QG3335/15 , HC3426/15 , HC3400/15 , HC5450/80 , HC5450/15 , HC5440/80 , HC5440/15 , HC5410/15 , HC3420/15 , HC3410/15 , HC3424/80 , BT5270/32 , BT7085/15 , BT9290/32 , QT4000/15 , QT4015/16 , QG3320/15 , QG3330/15 , QT4005/15 , QG3250/32 , QT4019/15 , QT4050/15 , QT4090/32 , QT4021/50 , QG3190/00 , QG3150/30 , QG3080/10 , QT4020/10 , QT4085/70 . więcej Mniej

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Chętnie pomożemy Ci osobiście

    • Zadzwoń do nas

      Zadzwoń do nas
      Od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00
      Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy
    • E-mail