Czajnik firmy Philips powinien wyłączyć się automatycznie po zagotowaniu wody. Jeżeli pozostaje włączony, czytaj dalej, aby zapoznać się z możliwymi przyczynami i proponowanymi rozwiązaniami.
Czajnik firmy Philips pozostaje w położeniu „I” (włączony)
Pokrywka nie została dobrze zamknięta
Upewnij się, że po napełnieniu czajnika wodą prawidłowo zamknięto pokrywkę. Jeśli pokrywka nie została prawidłowo zamknięta, czajnik nie wyłączy się automatycznie.
Przekroczono oznaczenie maksymalnego poziomu wody
Ze względów bezpieczeństwa czajnik firmy Philips jest wyposażony we wskaźnik maksymalnego poziomu wody (MAX) informujący o tym, ile wody można do niego wlać. W przypadku przekroczenia oznaczenia MAX może dojść do wycieku gorącej wody przez dziobek.
Ponadto w przypadku napełnienia czajnika powyżej oznaczenia woda może przedostać się do rurki pary, powodując, że czajnik pozostanie w położeniu „I” (włączony).
Nie nalewaj wody powyżej oznaczenia maksymalnego poziomu wody.
Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami.