1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 30 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    HD9351/90 Daily Collection Czajnik
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Daily Collection Czajnik

    HD9351/90

    Czajnik firmy Philips pozostaje w położeniu „I” (włączony)

    Czajnik firmy Philips powinien wyłączyć się automatycznie po zagotowaniu wody. Jeżeli pozostaje włączony, czytaj dalej, aby zapoznać się z możliwymi przyczynami i proponowanymi rozwiązaniami.

    Pokrywka nie została dobrze zamknięta

    Upewnij się, że po napełnieniu czajnika wodą prawidłowo zamknięto pokrywkę. Jeśli pokrywka nie została prawidłowo zamknięta, czajnik nie wyłączy się automatycznie.

    Przekroczono oznaczenie maksymalnego poziomu wody

    Ze względów bezpieczeństwa czajnik firmy Philips jest wyposażony we wskaźnik maksymalnego poziomu wody (MAX) informujący o tym, ile wody można do niego wlać. W przypadku przekroczenia oznaczenia MAX może dojść do wycieku gorącej wody przez dziobek.

    Ponadto w przypadku napełnienia czajnika powyżej oznaczenia woda może przedostać się do rurki pary, powodując, że czajnik pozostanie w położeniu „I” (włączony).

    Nie nalewaj wody powyżej oznaczenia maksymalnego poziomu wody.

    Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami.

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej