1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 30 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    EP4321/50 Philips 4300 Series Automatyczny ekspres do kawy
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Philips 4300 Series Automatyczny ekspres do kawy

    EP4321/50

    Na ekspresie Philips/Saeco wyświetlany jest kod błędu

    Jeśli podczas korzystania z ekspresu do kawy Philips wystąpi błąd, pojawi się czerwone tło z ikonami oraz kodem błędu, np. 01, 03, 04, 05, 11, 14 lub 19. Poniżej znajdziesz wyjaśnienie kodów błędów oraz rozwiązania problemów, które one oznaczają.

    Uwaga: jeśli ekspres do kawy wyświetla kod błędu, który nie został wymieniony powyżej, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc, ponieważ Twoje urządzenie wymaga serwisu.

    Kod błędu 01: Młynek do kawy nie działa prawidłowo

    Pojawienie się kodu E01 oznacza, że młynek do kawy nie działa prawidłowo ze względu na lejek kawy zatkany zmieloną kawą.
    Aby rozwiązać ten problem, udrożnij lejek kawy i dodatkowo wyczyść go odkurzaczem. Wykonaj następujące czynności:
    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy i przestanie wydawać dźwięki (może to potrwać ok. 15–20 sekund).
    2. Wyjmij blok zaparzający.
    3. Otwórz pokrywkę lejka na zmieloną kawę i wsuń uchwyt łyżki do lejka.  Jeśli w lejku nie ma zmielonej kawy, włóż uchwyt łyżki do lejka od dołu.
    4. Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, wypadnie na zewnątrz. Być może trzeba będzie użyć siły.
    5. Usuń całą zmieloną kawę, która wypadła na zewnątrz urządzenia, za pomocą odkurzacza.
    6. Następnie przytrzymaj ssawkę odkurzacza u wylotu lejka kawy i zasłoń lejek na zmieloną kawę ręką. Można również przytrzymać ssawkę odkurzacza u góry i zasłonić ręką dolny otwór.
    7. Włóż z powrotem blok zaparzający, ponownie WŁĄCZ ekspres i zaparz filiżankę espresso.
    8. Po zakończeniu zaparzania sprawdź, czy w lejku nie ma zmielonej kawy. Jeśli jest, powtórz procedurę odblokowywania.
    Uwaga! Aby zapobiec zablokowaniu lejka, nie wlewaj wody do pojemnika na ziarna kawy i czyść lejek co tydzień.
    Odblokowywanie lejka kawy ekspresu do kawy Philips

    Kod błędu 03: Blok zaparzający jest zabrudzony

    Pojawienie się kodu E03 oznacza, że blok zaparzający jest zabrudzony w takim stopniu, że uniemożliwia to jego prawidłowe funkcjonowanie. Wypłucz blok zaparzający, aby rozwiązać ten problem. Zapoznaj się z poniższymi instrukcjami dotyczącymi czyszczenia.
    1. WYŁĄCZ urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy i przestanie wydawać dźwięki (zajmuje to około 15–20 sekund).
    2. Aby otworzyć klapkę serwisową i wyjąć blok zaparzający, naciśnij przycisk „PUSH” w prawo, a następnie chwyć blok i pociągnij go do siebie.
    3. Dokładnie wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu.
    Play Pause

    Kod błędu 04: Blok zaparzający nie jest prawidłowo włożony

    Pojawienie się kodu E03 oznacza, że blok zaparzający nie jest prawidłowo usytuowany. Otwórz klapkę serwisową urządzenia i wepchnij blok zaparzający na miejsce. Gdy blok znajdzie się w odpowiednim miejscu, usłyszysz charakterystyczne kliknięcie.

    Kod błędu 05: W obiegu wody znajduje się powietrze

    Aby usunąć powietrze z urządzenia, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    1. WYŁĄCZ urządzenie.
    2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean lub inny filtr, który się w nim znajduje.
    3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4. Ponownie włącz urządzenie. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody nalej 2–3 filiżanki gorącej wody

    Jeśli korzystasz z filtra wody AquaClean, wykonaj następujące dodatkowe czynności, aby upewnić się, że filtr jest gotowy do użycia i prawidłowo zainstalowany:

    1 Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około 5 sekund.
    2. Zanurz filtr do góry dnem w pojemniku/misce z wodą i poczekaj, aż pęcherzyki powietrza przestaną wydobywać się z filtra.
    3. Umieść filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4. Ponownie uruchom urządzenie, a następnie wyłącz je i włącz.
    5. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.
    Play Pause

    Kod błędu 14: Urządzenie się przegrzało

    Pojawienie się kodu błędu 14 oznacza, że ekspres do kawy jest przegrzany. Aby rozwiązać ten problem, wyłącz urządzenie i odczekaj 30 minut, aż ostygnie.

    Kod błędu 11 lub 19: Urządzenie musi dostosować się do temperatury pokojowej

    Pojawienie się kodu błędu 11 lub 19 oznacza, że należy pozostawić urządzenie na jakiś czas, by dostosowało się do temperatury pokojowej po transporcie/przyniesieniu z zewnątrz. Taka sytuacja najczęściej ma miejsce w okresie zimowym, zwłaszcza gdy na zewnątrz jest zimno i temperatura spada do ok. 0 stopni. 

    Wyłącz urządzenie na 30 minut, a następnie włącz je ponownie. 

    Inną możliwością jest podwójne sprawdzenie, czy wtyczka z tyłu urządzenia jest prawidłowo podłączona: należy wcisnąć ją do oporu! Upewnij się, że wtyczka jest prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego. 

    Jeśli ekspres do kawy wyświetla inny kod błędu lub jeśli zalecane czynności nie pomogły rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: EP4321/50 , EP5447/90 , EP5446/70 , EP5444/90 , EP5444/50 , EP5443/90 , EP5441/50 , EP4349/70 , EP4346/70 , EP4343/70 , EP4343/50 , EP4341/50 , SM5560/10 , SM7480/00 , SM7686/00 , EP5330/10 , EP5345/10 , EP5340/10 , EP5335/10 , EP5334/10 , EP5333/10 , EP5331/10 , SM7684/00 , EP5315/10 , EP5310/10 , EP5365/10 , EP5363/10 , EP5361/10 , EP5360/10 , EP5314/10 , SM5470/10 , SM5573/10 , SM5572/10 , SM5570/10 , SM5479/10 , SM5473/10 , SM5478/10 , HD8915/77 , SM7580/00 , SM7685/00 , SM7683/00 , SM7680/00 , SM7581/00 , EP3362/00 , HD8911/21 , HD8829/11 , HD8926/29 , EP3551/10 , HD8918/31 , HD8915/09 , EP3510/00 , SM3061/10 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4050/10 , SM5460/10 , HD8925/09 , HD8921/09 , HD8922/09 , HD8918/41 , HD8652/59 , HD8829/09 , HD8827/09 , HD8916/09 , HD8927/09 , HD8924/09 , HD8834/19 , HD8902/01 , HD8977/01 , HD8975/01 , HD8906/01 , HD8904/01 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8832/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8858/01 , HD8859/01 , HD8651/19 , HD8914/09 , HD8651/29 , HD8821/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8844/09 , HD8824/09 , HD8650/19 , HD8650/29 , HD8743/31 , HD8968/01 , HD9712/01 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8753/79 , HD8752/99 , HD8645/09 , HD8650/09 , HD8651/09 , HD8643/09 , HD8768/29 , HD8869/09 , HD8862/09 , HD8965/01 , HD8766/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8763/09 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8953/09 , HD8954/09 , HD8953/19 , HD8857/09 , HD8750/99 , HD8756/09 , HD8855/09 , HD8750/19 , HD8852/09 , HD8753/84 , HD8752/89 , HD8753/89 , HD8753/19 , HD8752/61 , HD8752/49 , HD8751/19 , RI9914/01 , HD8745/01 , RI9702/02 , RI9702/01 , HD8839/32 , HD8838/02 , HD8833/19 , HD8833/12 , HD8747/03 , HD8745/03 , HD8743/19 , HD8944/09 , HD8943/29 , HD8943/19 , HD8856/09 , HD8854/09 , HD8745/09 , HD8745/19 , HD8747/09 , HD8836/19 , HD8836/29 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8856/01 , RI9752/11 , RI9829/11 , RI9826/11 , RI9757/01 , RI9755/11 , RI9833/61 , RI9724/01 , RI9822/01 , RI9304/11 , RI9304/21 , HD8854/01 . więcej Mniej

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej