1
Produkty

Series 5000 Automatyczny ekspres do kawy z LatteGo

6 rodzajów kaw, LatteGo, Anthracite, AquaClean EP5334/10

Rozwiązywanie problemów

Po zainstalowaniu filtra AquaClean Saeco pojawia się sygnał Calc Clean.

Jeśli po zainstalowaniu filtra wody i kamienia Saeco AquaClean pojawia się sygnał Calc Clean, istnieje kilka możliwych przyczyn. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

Pierwsze użycie filtra:

  • Przyczyna: Aktywowanie filtra nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Umieszczenie filtra w zbiorniku wody należy zawsze potwierdzić w menu urządzenia.

  • Rozwiązanie: Najpierw usuń kamień, a następnie zainstaluj nowy filtr Saeco AquaClean. Potwierdź aktywowanie filtra w menu urządzenia; wybierz kolejno Menu > AquaClean > ON (wł.) i potwierdź włączenie, wybierając V (OK). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.

Po zakończeniu wymiany filtra:

  • Przyczyna: Umieszczenie nowego filtra wody AquaClean nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Zainstalowanie nowego filtra należy zawsze potwierdzić w menu urządzenia.

  • Rozwiązanie: Najpierw usuń kamień, a następnie zainstaluj nowy filtr Saeco AquaClean. Potwierdź aktywowanie filtra w menu urządzenia; wybierz kolejno Menu > AquaClean > ON (wł.) i potwierdź włączenie, wybierając V (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.

Filtr nie został wymieniony na czas

  • Przyczyna: Filtr nie został wymieniony na czas. Gdy symbol filtra pokazuje 0% i zaczyna szybko migać, należy szybko wymienić filtr. Jeśli symbol filtra zniknie z wyświetlacza symbol, jest za późno.

  • Rozwiązanie: Najpierw usuń kamień, a następnie zainstaluj nowy filtr Saeco AquaClean. Potwierdź aktywowanie filtra w menu urządzenia; wybierz kolejno Menu > AquaClean > ON (wł.) i potwierdź włączenie, wybierając V (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.

Urządzenie nie jest zgodne:

  • Przyczyna: Urządzenie nie jest zgodne i nie pozwala korzystać z zalet usuwania kamienia za pomocą filtra wody Saeco AquaClean.

  • Urządzenie jest zgodne, jeśli naklejka z oznaczeniem AquaClean jest umieszczona na zbiorniku wody.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: EP5334/10 , EP5340/10 , EP5315/10 , EP5360/10 , EP5365/10 , EP5361/10 , SM5470/10 , SM5573/10 , SM5572/10 , SM5570/10 , SM5479/10 , SM5473/10 , SM5478/10 , SM7580/00 , SM7685/00 , SM7683/00 , SM7680/00 , SM7581/00 , EP3362/00 , SM7684/00 , HD8911/21 , EP3551/10 , HD8918/31 , HD8915/09 , EP3510/00 , SM3061/10 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4050/10 , HD8925/09 , HD8921/09 , HD8918/41 , HD8916/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8914/09 , HD8911/09 . więcej Mniej

Rozwiązywanie problemów
Wydajność(3)
Funkcjonalność(1)
Budzik(2)
Hałas(2)
Powiadomienia o błędach(1)
Moduł parzenia(1)
Wyciekanie(3)
Wyświetlacz(1)
Dozowanie(2)
Urządzenie(2)

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!