• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    SM5560/10 Saeco PicoBaristo Deluxe Automatyczny ekspres do kawy
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Saeco PicoBaristo Deluxe Automatyczny ekspres do kawy

    SM5560/10

    Po zainstalowaniu filtra AquaClean Saeco pojawia się sygnał Calc Clean.

    Jeśli po zainstalowaniu filtra wody i kamienia Saeco AquaClean pojawia się sygnał Calc Clean, istnieje kilka możliwych przyczyn. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Pierwsze użycie filtra:

    • Przyczyna: Aktywowanie filtra nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Umieszczenie filtra w zbiorniku wody należy zawsze potwierdzić w menu urządzenia.

    • Rozwiązanie: Najpierw usuń kamień, a następnie zainstaluj nowy filtr Saeco AquaClean. Potwierdź aktywowanie filtra w menu urządzenia; wybierz kolejno Menu > AquaClean > ON (wł.) i potwierdź włączenie, wybierając V (OK). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.

    Po zakończeniu wymiany filtra:

    • Przyczyna: Umieszczenie nowego filtra wody AquaClean nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Zainstalowanie nowego filtra należy zawsze potwierdzić w menu urządzenia.

    • Rozwiązanie: Najpierw usuń kamień, a następnie zainstaluj nowy filtr Saeco AquaClean. Potwierdź aktywowanie filtra w menu urządzenia; wybierz kolejno Menu > AquaClean > ON (wł.) i potwierdź włączenie, wybierając V (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.

    Filtr nie został wymieniony na czas

    • Przyczyna: Filtr nie został wymieniony na czas. Gdy symbol filtra pokazuje 0% i zaczyna szybko migać, należy szybko wymienić filtr. Jeśli symbol filtra zniknie z wyświetlacza symbol, jest za późno.

    • Rozwiązanie: Najpierw usuń kamień, a następnie zainstaluj nowy filtr Saeco AquaClean. Potwierdź aktywowanie filtra w menu urządzenia; wybierz kolejno Menu > AquaClean > ON (wł.) i potwierdź włączenie, wybierając V (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.

    Urządzenie nie jest zgodne:

    • Przyczyna: Urządzenie nie jest zgodne i nie pozwala korzystać z zalet usuwania kamienia za pomocą filtra wody Saeco AquaClean.

    • Urządzenie jest zgodne, jeśli naklejka z oznaczeniem AquaClean jest umieszczona na zbiorniku wody.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SM5560/10 , SM7480/00 , SM7686/00 , EP5330/10 , EP5345/10 , EP5340/10 , EP5335/10 , EP5334/10 , EP5333/10 , EP5331/10 , SM7684/00 , EP5315/10 , EP5310/10 , EP5365/10 , EP5361/10 , EP5360/10 , EP5314/10 , SM5470/10 , SM5573/10 , SM5572/10 , SM5570/10 , SM5479/10 , SM5473/10 , SM5478/10 , SM7580/00 , SM7685/00 , SM7683/00 , SM7680/00 , SM7581/00 , EP3362/00 , HD8911/21 , EP3551/10 , HD8918/31 , HD8915/09 , EP3510/00 , SM3061/10 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4050/10 , HD8925/09 , HD8921/09 , HD8918/41 , HD8916/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8914/09 , HD8911/09 . Kliknij tutaj, aby wyświetlić więcej numerów produktów Kliknij tutaj, aby wyświetlić mniej numerów produktów

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej