1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 30 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    S5082/64 AquaTouch Golarka elektryczna do użytku na sucho i na mokro
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    AquaTouch Golarka elektryczna do użytku na sucho i na mokro

    S5082/64

    Golarka Philips się nie ładuje

    W przypadku problemu z ładowaniem golarki Philips zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Golarka nie jest podłączona

    Upewnij się, że przewód do ładowania golarki Philips został prawidłowo podłączony do golarki i do działającego gniazdka elektrycznego.
    Ładowanie golarki Philips

    Ładowarki lub przewód do ładowania nie są zgodne z golarką Philips

    Do ładowania golarki Philips należy zawsze używać oryginalnej ładowarki i przewodu (USB). Aby sprawdzić, która ładowarka jest zgodna z posiadaną golarką, odwiedź nasz sklep internetowy lub zadzwoń do nas w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Włączony jest tryb oszczędzania energii

    Podczas ładowania golarki Philips można zauważyć migający wskaźnik lub symbol akumulatora. Aby zmniejszyć zużycie energii, ten wskaźnik wyłączy się automatycznie 15 lub 30 minut po pełnym naładowaniu golarki.

    Aby sprawdzić, czy tryb oszczędzania energii golarki jest włączony, odłącz przewód ładujący i podłącz go ponownie do golarki. To sprawi, że wskaźnik zacznie ponownie migać. Teraz możesz mieć pewność, że golarka się ładuje.
    Wskaźnik ładowania miga na golarce Philips

    Ładowanie golarki firmy Philips po raz pierwszy lub po bardzo długim czasie

    Podczas ładowania golarki Philips po raz pierwszy lub po bardzo długim czasie akumulator zaczyna ładować się bardzo wolno, aby uniknąć uszkodzenie urządzenia. Oznacza to, że wskaźnik ładowania golarki może nie migać przez pierwsze kilka godzin.

    To nic poważnego. Pozwól golarce ładować się przez co najmniej 2 godziny, po czym sprawdź poziom naładowania. Jeśli golarka nadal się nie ładuje, mógł wystąpić inny problem.

    Golarka Philips nie została prawidłowo umieszczona w systemie SmartClean

    Jeśli korzystasz z systemu Philips SmartClean, aby naładować golarkę, upewnij się, że golarka jest w nim prawidłowo umieszczona.

    Przytrzymaj golarkę głowicą do góry nogami powyżej uchwytu. Upewnij się, że przód golarki jest skierowany w stronę systemu SmartClean, a następnie postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

    1. Umieść golarkę w uchwycie.

    2. Odchyl golarkę do tyłu.

    3. Naciśnij górną nasadkę systemu SmartClean, aż usłyszysz charakterystyczne kliknięcie potwierdzające, że golarka jest zablokowana.

    Na systemie SmartClean pojawi się migający symbol akumulatora informujący o ładowaniu golarki.

    Jeśli powyższe porady nie rozwiązały problemu i golarka nadal się nie ładuje, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Ładowanie golarki Philips w systemie SmartClean

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: S5082/64 , S5110/06R1 , S1133/41 , S3333/54 , S3233/52 , S3232/52 , S3134/51 , S1332/41 , S1232/41 , S1231/41 , S6620/11 , S7970/26 , S7960/17 , S7940/16 , S7930/16 , S6680/26 , S6640/44 , S6630/11 , SP9820/12 , SP9863/14 , SP9862/14 , SP9861/16 , SP9860/13 , S1510/42 , SW3700/07 , SW9700/67 , SW7700/67 , SW6700/14 , SW5700/07 , S5013/28 , S5080/03 , S5073/62 , S5250/06 , S5530/06 , S5672/41 , S5630/12 , S5572/06 , S5550/44 , S5550/06 , S1110/04 , S1100/04 , S3520/06 , S1310/04 , S3110/06 , S3510/06 , S3120/06 , S5100/06 , S5520/45 , S5400/26 , S5150/26 , S5110/06 , S7780/64 , S7720/26 , S7530/50 , S7520/41 , S7510/41 , S738/17 , S728/17 , S5620/12 , S5600/41 , S5510/45 , S5400/06 , S5340/06 , S5320/06 , S5130/06 , S5420/06 , S7310/12 , S7370/12 , RQ1167/54 , RQ1187/45 , S9031/12 , S9711/31 , S9521/31 , S9511/31 , S9111/31 , RQ1155/82 , RQ1251/80 , YS521/17 , YS534/17 , PT711/16 , PT737/16 , PT731/16 , PT727/16 , PT723/16 , AT620/14 , HQ6906/16 , HQ6946/16 , HQ6927/16 , RQ1141/16 , RQ1195/21 , RQ1185/21 , RQ1175/16 , RQ1155/16 , RQ1151/16 , RQ1145/16 , RQ1295/23 , AT750/26 , AT891/16 , AT750/16 , PT715/16 , AT890/16 , AT751/16 , PT920/21 , PT920/18 , PT735/16 , PT730/16 , PT725/16 , PT720/16 , RQ1150/16 , RQ1290/23 , RQ1250/16 , RQ1180/16 , RQ1160/21 , RQ1160/16 , HQ6900/16 , HQ6970/16 , HQ6940/16 , HQ6920/16 , HQ6990/16 . więcej Mniej

    Rozwiązywanie problemów

    Urządzenie (1)
    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Chętnie pomożemy Ci osobiście

    • Zadzwoń do nas

      Zadzwoń do nas
      Od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00
      Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy
    • E-mail