1
Produkty

Odkurzacz automatyczny/robot

DARMOWA aplikacja mobilna, 3-stopniowy system czyszczenia, 120 min pracy, Niewidoczna ściana FC8832/01

Rozwiązywanie problemów

Mam problem z połączeniem odkurzacza automatycznego Philips SmartPro

Jeśli nie możesz połączyć aplikacji SmartPro z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się poniżej, jak w prosty sposób rozwiązać ten problem.

Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji SmartPro

Upewnij się, że zainstalowano najnowszą dostępną wersję aplikacji SmartPro. Zaktualizuj aplikację za pośrednictwem sklepu Google Play lub App Store w smartfonie lub tablecie.

Ustaw odkurzacz automatyczny Philips SmartPro w pobliżu routera Wi-Fi

Upewnij się, że odkurzacz automatyczny Philips SmartPro znajduje się w pobliżu routera, aby mógł odbierać silny sygnał Wi-Fi.

Upewnij się, że sieć Wi-Fi jest zgodna

Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony i zgodny. Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), ale nie jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11a (5 GHz).

Uwaga!

Możesz w dowolnym momencie rozpocząć odkurzanie za pomocą odkurzacza automatycznego Philips bez aplikacji SmartPro. Naciśnij wyłącznik u góry urządzenia, aby rozpocząć standardowe odkurzanie.

Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC8832/01 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!