1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    Odkurzacz automatyczny/robot

    DARMOWA aplikacja mobilna, 3-stopniowy system czyszczenia, 120 min pracy, Zgodność z aplikacją Amazon Alexa FC8832/01

    Rozwiązywanie problemów

    Mam problem z połączeniem odkurzacza automatycznego Philips SmartPro

    Jeśli nie możesz połączyć aplikacji SmartPro z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się poniżej, jak w prosty sposób rozwiązać ten problem.

    Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji SmartPro

    Upewnij się, że zainstalowano najnowszą dostępną wersję aplikacji SmartPro. Zaktualizuj aplikację za pośrednictwem sklepu Google Play lub App Store w smartfonie lub tablecie.

    Ustaw odkurzacz automatyczny Philips SmartPro w pobliżu routera Wi-Fi

    Upewnij się, że odkurzacz automatyczny Philips SmartPro znajduje się w pobliżu routera, aby mógł odbierać silny sygnał Wi-Fi.

    Upewnij się, że sieć Wi-Fi jest zgodna

    Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony i zgodny. Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), ale nie jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11a (5 GHz).

    Uwaga!

    Możesz w dowolnym momencie rozpocząć odkurzanie za pomocą odkurzacza automatycznego Philips bez aplikacji SmartPro. Naciśnij wyłącznik u góry urządzenia, aby rozpocząć standardowe odkurzanie.

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC8832/01 .

    Nie tego szukasz?

    Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

    Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!