1
Produkty

Patelnia do urządzenia Airfryer

czarny CP0705/01

Rozwiązywanie problemów

Aplikacja Philips NutriU zamyka się lub zawiesza

Jeśli aplikacja Philips NutriU zawiesza się, służymy pomocą. Dowiedz się poniżej, jak w prosty sposób rozwiązać ten problem samodzielnie.

Zainstalowana stara wersja aplikacji

Jeśli masz zainstalowaną starą wersję aplikacji NutriU, może ona nie działać tak, jak powinna.

Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję aplikacji.

Nieoczekiwany błąd

Jeśli aplikacja NutriU zawiesza się, mimo że masz zainstalowaną jej najnowszą wersję, oznacza to, że w aplikacji wystąpił nieprzewidziany błąd. Aby rozwiązać ten problem, uruchom ponownie telefon.

Jeśli problem nie ustąpi po ponownym uruchomieniu telefonu, zalecamy wykonanie ponownej instalacji aplikacji (całkowite odinstalowanie, a następnie ponowne zainstalowanie aplikacji).

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: CP0705/01 , CP0626/01 , CP0627/01 , CP0628/01 , HD9640/00 , HD9940/00 , HD9925/00 , HD9905/00 , HD9911/90 , HD9621/90 , HD9909/00 , HD9210/90 , HD9980/20 , HD9980/50 , HD9910/20 , HD9240/30 , HD9240/90 , HD9220/20 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?