Szczoteczka do zębów Philips Sonicare nie włącza się
Szczoteczka nie jest naładowana
Upewnij się, że korzystasz z oryginalnej ładowarki dołączonej do szczoteczki Philips Sonicare. Elementów ładujących nie można używać wymiennie. Jeśli posiadasz rączkę DiamondClean, zapoznaj się z poniższą tabelą, aby upewnić się, że używasz zgodnej ładowarki.
Nazwa rączki | DiamondClean | DiamondClean Smart | DiamondClean 9000 |
Kod na spodzie rączki | HX93, HX934, HX935, HX936, HX937 | HX992, HX993 | HX991 |
Kod na spodzie podstawy ładowarki | HX9100 | Typ: CBA1001, CBA2001, CBA3001 | Typ: CBA5001, CBA4001 |
Upewnij się również, że szczoteczka jest prawidłowo podłączona do działającego gniazdka elektrycznego w celu jej naładowania.
Czas ładowania może się różnić w zależności od modelu szczoteczki. Więcej informacji na temat ładowania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Przycisk zasilania jest zablokowany
Sprawdź aktualizacje oprogramowania sprzętowego inteligentnych szczoteczek do zębów
Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy rączka szczoteczki ma zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania sprzętowego:
Zaktualizuj (lub pobierz) najnowszą wersję aplikacji Philips Sonicare ze sklepu App Store lub Google Play.
Otwórz aplikację Philips Sonicare
Dotknij ikony menu w lewym górnym rogu
Przejdź do sekcji „Moje produkty”
Wybierz szczoteczkę
Wybierz pozycję „Aktualizacja rączki”, aby sprawdzić, czy są dostępne aktualizacje
Jeśli są dostępne aktualizacje, zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe rączki, postępując zgodnie z instrukcjami z aplikacji Philips Sonicare.
Jeśli powyższe porady nie rozwiązały problemu i szczoteczka nadal się nie włącza, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.