• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Dysza urządzenia AirFloss psuje się lub nie schodzi

    Jeśli nie można zdjąć dyszy z uchwytu urządzenia Philips Sonicare AirFloss lub jeśli łatwo się psuje, poniżej znajdziesz rozwiązanie tego problemu.

    Nie można zdjąć dyszy

    Jeśli nie można zdjąć dyszy z uchwytu urządzenia AirFloss ważne jest, aby nie zginać ani nie przekręcać dyszy podczas jej zdejmowania.

    Poniżej można znaleźć wskazówki dotyczące wykonania tej czynności:

    1. Chwyć dyszę / końcówkę dyszy. Możesz ułatwić sobie tę czynność, trzymając ją przez ręcznik lub szmatkę
    2. Prostym ruchem zdejmij dyszę/końcówkę dyszy z uchwytu
    3. Po zdjęciu dyszy załóż ją i ponownie zdejmij kilka razy

    Uwaga: upewnij się, że używasz właściwego typu dyszy.

    Dysza łatwo się psuje

    Jeśli dysza Philips AirFloss łatwo się psuje, upewnij się, że używasz właściwego typu dyszy. Dyszy AirFloss Pro i Ultra nie można używać wymiennie.

    Obejrzyj film poniżej, aby uzyskać więcej informacji.


    Czy wykonanie powyższych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
    Play Pause