• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Dysza urządzenia AirFloss psuje się lub nie schodzi

    Opublikowano dnia 2020-05-06
    Jeśli nie można zdjąć dyszy z uchwytu urządzenia Philips Sonicare AirFloss lub jeśli łatwo się psuje, poniżej znajdziesz rozwiązanie tego problemu.

    Nie można zdjąć dyszy

    Jeśli nie można zdjąć dyszy z uchwytu urządzenia AirFloss ważne jest, aby nie zginać ani nie przekręcać dyszy podczas jej zdejmowania.

    Poniżej można znaleźć wskazówki dotyczące wykonania tej czynności:

    1. Chwyć dyszę / końcówkę dyszy. Możesz ułatwić sobie tę czynność, trzymając ją przez ręcznik lub szmatkę
    2. Prostym ruchem zdejmij dyszę/końcówkę dyszy z uchwytu
    3. Po zdjęciu dyszy załóż ją i ponownie zdejmij kilka razy

    Uwaga: upewnij się, że używasz właściwego typu dyszy.

    Dysza łatwo się psuje

    Jeśli dysza Philips AirFloss łatwo się psuje, upewnij się, że używasz właściwego typu dyszy. Dyszy AirFloss Pro i Ultra nie można używać wymiennie.

    Obejrzyj film poniżej, aby uzyskać więcej informacji.


    Czy wykonanie powyższych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
    Play Pause
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.