Urządzenie Philips OneBlade nie działa
Zaktualizowano dnia 2022-06-28
Jeśli urządzenie Philips OneBlade nie działa, zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.
-
Urządzenie OneBlade jest podłączone do gniazdka elektrycznego
- Ze względów bezpieczeństwa urządzenie Philips OneBlade działa tylko bezprzewodowo. Sprawdź, czy urządzenie OneBlade jest podłączone do gniazdka elektrycznego. Jeśli tak, odłącz je i spróbuj włączyć jeszcze raz. Urządzenie powinno działać.
-
Urządzenie OneBlade nie jest naładowane
- Być może urządzenie OneBlade nie zostało prawidłowo naładowane. Aby naładować urządzenie OneBlade, wykonaj poniższe instrukcje albo zapoznaj się z instrukcją obsługi.
Instrukcje ładowania urządzenia Philips OneBlade
1. Wyłącz urządzenie OneBlade.
2. Podłącz wtyczkę przewodu ładującego do gniazda w dolnej części urządzenia OneBlade, a przewód ładowarki do dowolnego gniazdka elektrycznego 120 V AC. Upewnij się, że do ładowania urządzenia OneBlade używasz oryginalnego adaptera firmy Philips. -
Ostrze jest zablokowane lub uszkodzone
- Upewnij się, że ostrze nie jest zapchane włosami ani nie wykazuje oznak zużycia. Jeśli jest zapchane, spróbuj je wypłukać lub mocz w letniej wodzie do momentu usunięcia wszystkich włosów i zabrudzeń. Nie stukaj ostrzem o twardą powierzchnię, np. o zlew, ponieważ może to je uszkodzić.
Jeśli ostrze wygląda na uszkodzone, wymień je na nowe. Aby kupić nowe ostrza do urządzenia Philips OneBlade, odwiedź nasz sklep internetowy. -
Aktywowano funkcję blokady podróżnej
- Niektóre modele urządzenia OneBlade są wyposażone w blokadę podróżną. Po jej włączeniu nie będzie można uruchomić urządzenia. Naciśnij i przytrzymaj wyłącznik przez 3 sekundy, aby wyłączyć blokadę podróżną.
Jeśli model golarki OneBlade jest wyposażony w wyświetlacz cyfrowy, po włączeniu blokady podróżnej na wyświetlaczu pojawi się symbol kłódki.
Jeśli urządzenie OneBlade nadal nie działa, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.