Sprawdź, czy wtyczka czajnika została prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego i czy gniazdko elektryczne działa.
Jeśli czajnik firmy Philips nie włącza się, przyczyna problemu może być bardzo prosta. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.
Sprawdź, czy wtyczka czajnika została prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego i czy gniazdko elektryczne działa.
Zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia to funkcja, która automatycznie wyłącza czajnik firmy Philips. Zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia zostanie uruchomione w następujących przypadkach:
Aby zresetować zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia, zdejmij czajnik z podstawy i napełnij go zimną wodą. Po umieszczeniu czajnika z powrotem na podstawie zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia zostanie zresetowane i wówczas będzie można ponownie włączyć czajnik.
Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami.
Regularne usuwanie kamienia przedłuża okres eksploatacji czajnika. W przypadku normalnej eksploatacji (do 5 razy dziennie) kamień należy usuwać:
Aby usunąć kamień z czajnika, można użyć dowolnego typu odkamieniacza (płyn, proszek lub tabletka). Jeśli używany jest odkamieniacz, postępuj zgodnie z instrukcjami na butelce lub opakowaniu, aby usunąć kamień z czajnika.
Wskazówka: Jeśli nie lubisz zapachu octu, możesz użyć kwasu cytrynowego.
Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.