Urządzenie Philips Airfryer nie włącza się
Jeśli urządzenie Philips Airfryer nie włącza się, zapoznaj się z naszymi poradami poniżej, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.
-
Nie ustawiono czasu lub czas gotowania lub ustawiony czas jest zbyt krótki (analogowe urządzenie Airfryer)
-
- Ustaw zegar analogowy na żądany czas gotowania.
- Jeśli żądany czas gotowania jest krótszy niż 10 minut, ustaw zegar na około 15 minut, a następnie ponownie ustaw żądany krótszy czas gotowania.
-
Szuflada nie jest całkowicie zamknięta
- Upewnij się, że szuflada jest całkowicie zamknięta. Jeśli szuflada nie jest całkowicie zamknięta, przełącznik wykrywania naczyń nie jest wyłączony i urządzenie nie rozpoczyna nagrzewania.
-
Do tego samego gniazdka elektrycznego podłączono zbyt wiele urządzeń
- Urządzenie Philips Airfryer może nie działać w przypadku podłączenia zbyt dużej liczby urządzeń do jednego gniazdka elektrycznego. Wyjmij wtyczki innych urządzeń lub użyj innego gniazdka.
-
Wtyczka nie została prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego
- Sprawdź, czy wtyczka urządzenia Airfryer została prawidłowo włożona do gniazdka. W przypadku urządzeń analogowych zegar tyka, ale urządzenie nie nagrzewa się. W takim przypadku upewnij się, że wtyczka urządzenia Airfryer jest prawidłowo włożona do gniazdka.
Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.