• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Urządzenie Philips Airfryer nie włącza się

    Jeśli urządzenie Philips Airfryer nie włącza się, zapoznaj się z naszymi poradami poniżej, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Nie ustawiono czasu lub czas gotowania lub ustawiony czas jest zbyt krótki (analogowe urządzenie Airfryer)

    • Ustaw zegar analogowy na żądany czas gotowania. 
    • Jeśli żądany czas gotowania jest krótszy niż 10 minut, ustaw zegar na około 15 minut, a następnie ponownie ustaw żądany krótszy czas gotowania.
    Play Pause

    Szuflada nie jest całkowicie zamknięta

    Upewnij się, że szuflada jest całkowicie zamknięta. Jeśli szuflada nie jest całkowicie zamknięta, przełącznik wykrywania naczyń nie jest wyłączony i urządzenie nie rozpoczyna nagrzewania.

    Do tego samego gniazdka elektrycznego podłączono zbyt wiele urządzeń

    Urządzenie Philips Airfryer może nie działać w przypadku podłączenia zbyt dużej liczby urządzeń do jednego gniazdka elektrycznego. Wyjmij wtyczki innych urządzeń lub użyj innego gniazdka.

    Wtyczka nie została prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego

    Sprawdź, czy wtyczka urządzenia Airfryer została prawidłowo włożona do gniazdka. W przypadku urządzeń analogowych zegar tyka, ale urządzenie nie nagrzewa się. W takim przypadku upewnij się, że wtyczka urządzenia Airfryer jest prawidłowo włożona do gniazdka.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.