• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ekspresu do kawy Philips wydaje dźwięki

    Zaktualizowano dnia 11 August 2022

    Jeśli Twój ekspres do kawy Philips wydaje głośny lub dziwny dźwięk, zapoznaj się z poniższymi informacjami i rozwiązaniami.

    Zbiornik wody nie został prawidłowo włożony

    Ważne jest, aby prawidłowo umieścić zbiornik wody w ekspresie do kawy. Jeśli jego pozycja jest nieprawidłowa, zamiast wody urządzenie będzie pobierać powietrze.  
    • Jeśli zbiornik wody znajduje się z przodu urządzenia, upewnij się, że jest całkowicie wepchnięty do tyłu i prawidłowo włożony.
    • Jeśli zbiornik wody znajduje się na górze urządzenia, upewnij się, że pod obszarem zbiornika nie ma ziaren kawy, brudu ani okruchów.

    Wewnątrz urządzenia uwięzione jest powietrze

    Jeśli w ekspresie do kawy Philips zostanie uwięzione powietrze, usłyszysz głośny dźwięk, a woda nie zostanie zassana ze zbiornika wody do urządzenia.

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:  
    1. WYŁĄCZ urządzenie.
    2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean (lub inny filtr wody, który się w nim znajduje).
    3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4. Włącz ekspres. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej od dwóch do trzech filiżanek gorącej wody.

    W przypadku korzystania z filtra wody AquaClean wykonaj kilka dodatkowych czynności, aby upewnić się, że filtr jest prawidłowo zamontowany i gotowy do użycia: 
    1. Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około pięć sekund.
    2. Umieścić filtr w misce/pojemniku tak, aby nie pojawiły się pęcherzyki powietrza.
    3. Przymocuj filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4. Wyłącz i włącz urządzenie, aby je ponownie uruchomić.
    5. Wybierz opcję gorącej wody i nalej od dwóch do trzech filiżanek gorącej wody.

     
    Uwaga! Zalecamy wymianę filtra wody AquaClean co trzy miesiące, aby uniknąć jego zatkania. 
    Play Pause

    Blok zaparzający należy oczyścić i nasmarować

    Zazwyczaj podczas parzenia kawy urządzenie wydaje różne dźwięki. Jeśli hałas będzie nietypowy i inny niż zwykle, rozwiązaniem może być wyczyszczenie i nasmarowanie bloku zaparzającego. 

    Ważne jest, by co tydzień płukać blok zaparzający ekspresu do kawy Philips. Wykonaj poniższe czynności i obejrzyj samouczek wideo, aby przeprowadzić konserwację urządzenia:

    1. Wyłącz urządzenie i cierpliwie poczekaj, aż ustaną wszelkie dźwięki i upewnij się, że jest całkowicie wyłączone (trwa to od około 15 do 20 sekund). 
    2. Aby otworzyć klapkę serwisową, zwolnij blok zaparzający naciskając przycisk „PUSH” w prawo, a następnie chwyć blok i pociągnij go do siebie.
    3. Dokładnie wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu.
    4. Nasmaruj jednostkę zaparzającą (postępuj zgodnie z instrukcjami przedstawionymi na poniższym filmie).
    5. Odczekaj, aż blok zaparzający wyschnie, a następnie umieść go z powrotem w urządzeniu.

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
    Play Pause
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.