• Inwentaryzacja 12-14.01.2022 - dostawa do 4 dni roboczych

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Z ekspresu do kawy Philips nie wypływa kawa

    Jeśli ekspres do kawy Philips nie dozuje kawy, znajdź poniżej możliwe przyczyny i sposoby rozwiązania problemu.

    W przypadku zauważenia tego podczas pierwszego użycia urządzenia należy pamiętać, że w takim przypadku to normalne widzieć tylko kilka kropel kawy. Po zaparzeniu kilku filiżanek ekspres powinien przygotowywać oczekiwaną ilość kawy. 
     

    Uwięzione powietrze uniemożliwia prawidłowy przepływ wody

    Jeśli ekspres do kawy głośno pracuje i woda nie dopływa do zbiornika wody, jest to zwykle spowodowane uwięzionym powietrzem. 
    Poniższe kroki pomogą rozwiązać ten problem:
    1.    WYŁĄCZ urządzenie.
    2.    Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean lub inny filtr, który się w nim znajduje.
    3.    Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4.    WŁĄCZ urządzenie. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Jeśli korzystasz z filtra wody AquaClean, wykonaj następujące dodatkowe czynności, aby upewnić się, że filtr jest gotowy do użycia i prawidłowo zainstalowany:
    1.    Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około 5 sekund.
    2.    Zanurz filtr do góry dnem w pojemniku/misce z wodą i poczekaj, aż pęcherzyki powietrza przestaną wydobywać się z filtra.
    3.    Umieść filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4.    Ponownie uruchom urządzenie, a następnie wyłącz je i włącz.
    5.    Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Uwaga: Wymień filtr AquaClean, jeśli był używany dłużej niż trzy miesiące. Filtr może być zatkany, jeśli był używany dłużej niż przez ten okres czasu.
    Play Pause

    Blok zaparzający jest zabrudzony

    Jeśli blok zaparzający jest zabrudzony lub zatkany, to również może spowodować, że ekspres do kawy nie będzie dozować kawy. 
    Aby temu zapobiec, należy płukać blok zaparzający raz w tygodniu, zgodnie z poniższymi instrukcjami (lub w sposób przedstawiony w naszym samouczku wideo).

    1.    Wyłącz ekspres do kawy. Odczekaj 15 do 20 sekund, aż całkowicie się wyłączy i nie będzie już słychać żadnych dźwięków
    2.    Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający. Naciśnij przycisk „PUSH” w prawo, przytrzymując go i pociągając do siebie.
    3.    Dokładnie wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu

    Uwaga: Aby dokładnie wyczyścić blok zaparzający, zalecamy użyć tabletki Philips do usuwania oleju kawowego (CA6704).
    Play Pause

    Zapchany kranik dozownika kawy

    Innym powodem niedozowania kawy może być zatkanie kranika dozownika. 
    Do jego wyczyszczenia można użyć wyciora do fajki lub igły.

    Korzystanie z funkcji wstępnie zmielonej kawy

    Jeśli podczas korzystania z funkcji wstępnie zmielonej kawy zostanie przekroczona prawidłowa ilość fusów, może to spowodować przepełnienie bloku zaparzającego: kawa zostanie usunięta, a ekspres nie będzie dozować napoju.

    Aby zapobiec takiej sytuacji podczas korzystania z funkcji wstępnie zmielonej kawy:  przed dodaniem kawy do komory na zmieloną kawę upewnij się, że urządzenie jest prawidłowo włączone i gotowe do użycia. Użyj tylko jednej pełnej łyżeczki (korzystaj z łyżeczki dołączonej do zestawu) zmielonej kawy i usuń jej nadmiar z góry.

    Trzeba usunąć kamień z ekspresu

    Jeśli w ekspresie do kawy osadza się kamień, może to spowodować jego nieprawidłowe działanie.
    Wszystkie ekspresy do kawy Philips są wyposażone w specjalny wskaźnik usuwania kamienia. Zalecamy usuwanie kamienia z ekspresu, gdy tylko urządzenie wskaże taką konieczność.

    Komora na zmieloną kawę jest zatkana

    Inną możliwą przyczyną niedozowania kawy w urządzeniu jest pojemnik na zmieloną kawę. 
    Jeśli jest to przyczyną problemu, można to naprawić, wykonując poniższe czynności lub korzystając z filmów instruktażowych:

    1.    Wyłącz ekspres do kawy. Odczekaj 15 do 20 sekund, aż całkowicie się wyłączy i nie będzie już słychać żadnych dźwięków
    2.    Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający, naciskając przycisk „PUSH” w prawo, przytrzymując go i pociągając do siebie.
    3.    Otwórz pokrywkę komory na zmieloną kawę i włóż do niej uchwyt łyżki
    4.    Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, wypadnie na zewnątrz.
    Jeśli powyższe rozwiązania nie spowodują ustąpienia problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
     
    Play Pause

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.