• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Ekspres do kawy Philips/Saeco zużywa ziarna, ale nie parzy kawy

    Ekspres do kawy Philips/Saeco mieli ziarna kawy, ale kawa w ogóle nie wydostaje się z ekspresu. Poniżej znajdziesz kilka możliwych przyczyn takiej sytuacji.

    Korzystanie z funkcji wstępnie zmielonej kawy

    Jeśli podczas parzenia kawy korzystasz z funkcji wstępnie zmielonej kawy, urządzenie musi być włączone i gotowe do użycia przed umieszczeniem zmielonej kawy w komorze na zmieloną kawę.

    Użyj tylko jednej pełnej łyżeczki (korzystaj z łyżeczki dołączonej do zestawu) zmielonej kawy i usuń jej nadmiar z góry. Zbyt duża ilość kawy może spowodować, że blok zaparzający będzie przepełniony i proces parzenia kawy zostanie przerwany. Zmielona kawa zostanie usunięta, a kawa nie będzie dozowana.

    Blok zaparzający jest zabrudzony

    Zabrudzony lub zatkany blok zaparzający, może spowodować, że kawa nie będzie wydostawać się z urządzenia. Należy pamiętać o cotygodniowym płukaniu bloku zaparzającego. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami lub obejrzyj film instruktażowy:

    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy i przestanie wydawać jakiekolwiek dźwięki (zajmuje to około 15-20 sekund).
    2. Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający, naciśnij przycisk „PUSH” w prawą stronę, następnie przytrzymaj go i pociągnij do siebie.
    3. Dokładnie wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu.
    Play Pause

    Niewystarczająca ilość ziaren kawy lub wody

    Jeśli w urządzeniu nie ma wystarczającej ilości ziaren kawy lub wody przed rozpoczęciem parzenia, proces parzenia zostanie przerwany, a zmielona kawa zostanie usunięta i trafi do pojemnika na fusy.

    Aby rozwiązać ten problem, przed rozpoczęciem parzenia upewnij się, że w ekspresie znajduje się wystarczająca ilość ziaren kawy lub wody.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie spowodują ustąpienia problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.