• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    W ekspresie do kawy Philips ze zbiornika nie wypływa woda

    Uwięzione powietrze może blokować dopływ wody do ekspresu do kawy Philips. Może to być jeden z powodów, dla których ze zbiornika nie jest pobierana woda. Czytaj dalej, aby poznać wszystkie możliwe przyczyny i sposoby rozwiązania problem.

    Zbiornik wody nie został prawidłowo włożony

    Jeśli zbiornik wody nie jest całkowicie lub prawidłowo włożony, ekspres do kawy nie będzie pobierać wody ze zbiornika.
    •    Jeśli posiadasz ekspres do kawy ze zbiornikiem wody w przedniej części urządzenia, sprawdź, czy zbiornik jest całkowicie przesunięty do tyłu, aby upewnić się, że jest prawidłowo umieszczony.
    •    Jeśli posiadasz ekspres do kawy ze zbiornikiem wody w górnej części urządzenia, upewnij się, że powierzchnia pod zbiornikiem jest wolna od zanieczyszczeń, pozostałości lub ziaren kawy.

    Uwięzione powietrze

    Jeśli uwięzione powietrze blokuje dopływ wody, możesz wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem:
    1.    WYŁĄCZ urządzenie.
    2.    Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean lub inny filtr, który się w nim znajduje.
    3.    Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4.    Ponownie włącz urządzenie. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody nalej 2–3 filiżanki gorącej wody

    Jeśli korzystasz z filtra wody AquaClean, wykonaj następujące dodatkowe czynności, aby upewnić się, że filtr jest gotowy do użycia i prawidłowo zainstalowany:
    1    Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około 5 sekund.
    2.    Zanurz filtr do góry dnem w pojemniku/misce z wodą i poczekaj, aż pęcherzyki powietrza przestaną wydobywać się z filtra.
    3.    Umieść filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4.    Ponownie uruchom urządzenie, a następnie wyłącz je i włącz.
    5.    Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Uwaga: Wymień filtr AquaClean, jeśli był używany dłużej niż trzy miesiące. Filtr może być zatkany, jeśli był używany dłużej niż przez ten okres czasu.
    Play Pause

    Zatkany kranik gorącej wody

    Ta możliwość dotyczy wyłącznie ekspresów do kawy Philips ze spieniaczem Panarello lub klasycznym spieniaczem do mleka.
    Aby sprawdzić, czy kranik gorącej wody nie jest zatkany, zdejmij zewnętrzną część klasycznego spieniacza do mleka lub Panarello i sprawdź, czy kranik nie jest zatkany przez kamień (w takim przypadku zauważysz białe cząsteczki w kraniku lub wokół niego).
    Jeśli tak jest i osadzony kamień jest widoczny, można go usunąć za pomocą środka do usuwania kamienia.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z nami.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.