• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Woda nie jest pobierana ze zbiornika ekspresu

    Jeśli woda nie jest pobierana ze zbiornika wody, oznacza to, że w ekspresie do kawy Philips/Saeco uwięzione jest powietrze, które blokuje dopływ wody. Sprawdź możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.

    Zbiornik wody nie został całkowicie włożony

    Możliwe, że zbiornik wody został nieprawidłowo umieszczony w urządzeniu, wówczas woda nie będzie z niego pobierana.

    Jeśli posiadasz ekspres do kawy ze zbiornikiem wody znajdującym się w przedniej części urządzenia, sprawdź, czy zbiornik jest całkowicie przesunięty do tyłu, aby upewnić się, że jest prawidłowo umieszczony.
    Jeśli posiadasz ekspres do kawy ze zbiornikiem wody znajdującym się w górnej części urządzenia, upewnij się, że powierzchnia pod zbiornikiem jest wolna od zanieczyszczeń, pozostałości lub ziaren kawy.

    Usuwanie uwięzionego powietrza z urządzenia

    Aby usunąć powietrze z ekspresu, wykonaj poniższe czynności:

    1. Wyłącz ekspres.
    2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean (lub inny filtr, który się w nim znajduje).
    3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4. Ponownie włącz urządzenie. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Jeśli korzystasz z filtra wody AquaClean, wykonaj następujące dodatkowe czynności, aby upewnić się, że filtr jest gotowy do użycia i prawidłowo zainstalowany:

    1. Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około 5 sekund.
    2. Zanurz filtr do góry dnem w pojemniku/misce z wodą i poczekaj, aż pęcherzyki powietrza przestaną wydobywać się z filtra.
    3. Umieść filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4. Ponownie uruchom urządzenie, a następnie wyłącz je i włącz.
    5. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Uwaga: Jeśli używasz filtra wody AquaClean dłużej niż 3 miesiące, wymień filtr, ponieważ może być zatkany.

    Play Pause

    Kranik gorącej wody jest zatkany (dot. urządzeń z przystawką Panarello / klasycznym spieniaczem do mleka)

    Jeśli kranik gorącej wody jest zatkany, wyjmij zewnętrzną część przystawki panarello / klasycznego spieniacza do mleka i sprawdź, czy dziobek nie jest zablokowany przez nagromadzony kamień (białe cząsteczki wewnątrz lub wokół dziobka).

    W przypadku nagromadzenia kamienia użyj środka do odkamieniania.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.