Po zainstalowaniu filtra AquaClean pojawia się sygnał Calc Clean
Opublikowano dnia 07 March 2023
Jeśli po zainstalowaniu filtra wody i kamienia AquaClean pojawia się sygnał Calc Clean, istnieje kilka możliwych przyczyn. Przeczytaj poniższe informacje, jak rozwiązać ten problem.
Pierwsze użycie filtra
Aktywowanie filtra nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Umieszczenie filtra w zbiorniku wody trzeba zawsze potwierdzić w menu urządzenia. Usuń kamień z urządzenia, a następnie zainstaluj nowy filtr wody i kamienia AquaClean.
Potwierdź aktywację filtra w menu urządzenia:
Wybierz opcję Menu,
następnie wybierz AquaClean,
wybierz opcję włączenia (ON) i
potwierdź włączenie przyciskiem „V” (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.
Po wymianie filtra
Umieszczenie nowego filtra wody AquaClean nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Zainstalowanie nowego filtra trzeba zawsze potwierdzić w menu urządzenia. Usuń kamień z urządzenia, a następnie zainstaluj nowy filtr wody i kamienia AquaClean.
Potwierdź aktywację filtra w menu urządzenia:
Wybierz opcję Menu,
następnie wybierz AquaClean,
wybierz opcję włączenia (ON) i
potwierdź włączenie przyciskiem „V” (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.
Filtr nie został wymieniony na czas
Gdy symbol filtra pokazuje „0%” i zaczyna szybko migać, należy szybko wymienić filtr oraz aktywować wymianę filtra w menu urządzenia. Jeśli symbol filtra zniknie bez uprzedniej wymiany i aktywacji filtra w menu, musisz najpierw usunąć kamień z urządzenia, a następnie aktywować nowy filtr.
Usuń kamień z urządzenia, a następnie zainstaluj nowy filtr wody i kamienia AquaClean.
Potwierdź aktywację filtra w menu urządzenia:
Wybierz opcję Menu,
następnie wybierz AquaClean,
wybierz opcję włączenia (ON) i
potwierdź włączenie przyciskiem „V” (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra.
Urządzenie nie jest zgodne
Jeśli Twoje urządzenie jest przystosowane do korzystania z zalet usuwania kamienia przez filtr wody i kamienia AquaClean, ma naklejkę AquaClean umieszczoną na zbiorniku wody.
Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.