• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Ekspres Saeco/Philips nie mieli ziaren kawy.

    Jeśli w wyniku niefortunnego zdarzenia ekspres do kawy Saeco/Philips nie mieli ziaren kawy, być może lejek kawy jest zablokowany.

    Odblokuj lejek kawy za pomocą uchwytu łyżki

    Odblokuj lejek kawy za pomocą uchwytu łyżki

    1) Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż nie będzie wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund).

    2) Wyjmij moduł parzenia.

    3) Otwórz pokrywkę lejka na zmieloną kawę i wsuń uchwyt łyżki do lejka.
    Uwaga: Jeśli w lejku nie ma zmielonej kawy, włóż uchwyt łyżki do lejka od dołu.*

    4) Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, wypadnie na zewnątrz. Uwaga: Być może trzeba będzie użyć siły.

    5) Usuń całą zmieloną kawę, która wypadła na zewnątrz urządzenia, i włóż z powrotem moduł parzenia.

    6) Zaparz espresso.

    7) Po zakończeniu zaparzania sprawdź, czy w lejku nie ma zmielonej kawy. Jeśli jest, powtórz procedurę odblokowywania.

    Aby zapobiec zapychaniu się lejka kawy:

    • Nie wlewaj wody do pojemnika na ziarna kawy
    • Czyść lejek kawy co tydzień
    Play Pause