• Inwentaryzacja 12-14.01.2022 - dostawa do 4 dni roboczych

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Nie mogę wyjąć bloku zaparzającego z ekspresu Philips

    Nie można wyjąć bloku zaparzającego z ekspresu do kawy Philips? Zapoznaj się z możliwymi przyczynami i rozwiązaniami poniżej.

    Mechanizm bloku zaparzającego nie znajduje się w położeniu neutralnym

    Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby ustawić mechanizm bloku zaparzającego wewnątrz urządzenia w pozycji neutralnej:
    1.    Zamknij klapkę serwisową, a następnie włóż wszystko z powrotem (zbiornik wody / tackę ociekową / pojemnik na fusy).
    2.    Naciśnij wyłącznik, aby wyłączyć urządzenie. Poczekaj, aż urządzenie nie będzie wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund).
    3.    Naciśnij wyłącznik, aby włączyć urządzenie. Nie podejmuj żadnych działań, takich jak na przykład otwieranie klapki serwisowej / wyjmowanie tacki ociekowej lub zbiornika wody, dopóki urządzenie nie jest gotowe do użycia.
    4.    Otwórz klapkę serwisową i ponownie spróbuj wyjąć blok zaparzający, naciskając przycisk „PUSH” w prawą stronę, następnie przytrzymując go i ciągnąc do siebie.
    Play Pause

    Urządzenie jest w trybie usuwania kamienia

    Jeśli ekspres do kawy jest nadal w trybie usuwania kamienia, nie ma możliwości wyciągnięcia z niego bloku zaparzającego. Aby rozwiązać ten problem, najpierw zakończ proces usuwania kamienia i spróbuj ponownie.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.