1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Oczyszczacz powietrza firmy Philips nie włącza się

    Opublikowano dnia 28 October 2022

    Jeśli oczyszczacz powietrza Philips nie włącza się, poniżej znajdziesz informacje dotyczące rozwiązywania tego problemu.

    Wskaźnik ostrzegawczy filtra wyświetla kod filtra

    Uwaga! ta część dotyczy wyłącznie oczyszczaczy wyposażonych w wyświetlacz.

    Gdy wskaźnik ostrzegawczy filtra wyświetla kod filtra, oznacza to, że filtr wymaga wymiany, a oczyszczacz nie będzie działał do czasu wykonania tej czynności.

    Aby rozwiązać ten problem, należy wymienić odpowiedni filtr i zresetować licznik okresu użytkowania filtra.

    Filtry nie są prawidłowo włożone

    Gdy filtry są nieprawidłowo włożone, oczyszczacz powietrza może się nie włączyć.

    Należy upewnić się, że filtry są włożone prawidłowo, zgodnie ze wskazówkami podanymi w instrukcji obsługi oczyszczacza.

    Zegar oczyszczacza powietrza firmy Philips jest ustawiony na inny przedział czasowy

    Zresetuj lub wyłącz zegar. W przypadku większości oczyszczaczy powietrza firmy Philips można to zrobić, naciskając przycisk z ikoną zegara. W instrukcji obsługi znajdują się wskazówki dotyczące konkretnego modelu oczyszczacza.

    Wystąpił problem z połączeniem

    Sprawdź, czy wtyczka oczyszczacza powietrza jest prawidłowo włożona do gniazda elektrycznego.

    Gniazdo elektryczne nie działa

    Spróbuj użyć innego gniazdka elektrycznego lub sprawdź stan przełącznika.

    Wszystkie powyższe zostały sprawdzone

    Pomimo zastosowania się do wszystkich powyższych wskazówek urządzenie nadal nie włącza się.

    W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z nami.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.