• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    System Philips SmartClean nie działa prawidłowo

    Jeśli system Philips SmartClean nie czyści ani nie ładuje golarki firmy Philips, zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Urządzenie jest odłączone

    Stacja Philips SmartClean musi być podłączona do sieci elektrycznej.

    Zawsze przed włączeniem sprawdzaj, czy urządzenie jest podłączone do gniazdka elektrycznego.

    Wkład jest pusty

    Jeśli na stacji SmartClean świeci się symbol strzałki, oznacza to, że należy wymienić wkład z płynem czyszczącym SmartClean.

    Aby wymienić wkład, otwórz dolną część systemu SmartClean.

    Aby dowiedzieć się więcej na temat wymiana wkładu w systemie SmartClean, zapoznaj się z instrukcją obsługi.

    Jak wymienić wkład Philips SmartClean
    Play Pause

    Należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia

    Jeśli urządzenie SmartClean nadal nie działa, zalecamy jego ponowne uruchomienie.

    Odłącz urządzenie od sieci elektrycznej, odczekaj 10 sekund i podłącz ponownie.

    Jeśli efekty działania systemu SmartClean nadal będą niezadowalające, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.