• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Nie mogę podłączyć oczyszczacza powietrza po sparowaniu

    Jeśli nie możesz podłączyć oczyszczacza powietrza Philips po pomyślnym sparowaniu, może to być spowodowane różnymi przyczynami. Tutaj dowiedz się, jak rozwiązać ten problem.

    Zainstalowana jest stara wersja inteligentnej aplikacji

    Upewnij się, że zainstalowana jest najnowsza wersja inteligentnej aplikacji.

    Smartfon i oczyszczacza powietrza korzystają z różnych sieci

    Upewnij się, że oczyszczacz powietrza i smartfon są połączone z tą samą siecią.

    Parowanie nie powiodło się

    Usuń aktualnie sparowane urządzenie i spróbuj ponownie je sparować.

    Sieć jest niestabilna

    Upewnij się, że sieć jest stabilna.