• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ekspres do kawy firmy Philips nie włącza się

    Opublikowano dnia 03 October 2022

    Aby dowiedzieć się, co zrobić, gdy ekspres do kawy firmy Philips nie włącza się, zapoznaj się z poniższym artykułem.

    Ustaw przełącznik z tyłu urządzenia na pozycję „WŁĄCZONE”

    Z tyłu większości ekspresów do kawy firmy Philips znajduje się przełącznik, który służy do WŁĄCZANIA i WYŁĄCZANIA urządzenia. Upewnij się, że podczas próby użycia urządzenia przełącznik jest ustawiony na pozycję „WŁĄCZONE”.

    Podłącz przewód zasilający

    Przewód zasilający musi być prawidłowo podłączony do gniazdka elektrycznego i ekspresu do kawy firmy Philips. Jeśli jest prawidłowo umieszczony, a mimo to urządzenie nie działa, spróbuj je podłączyć do innego gniazdka elektrycznego. 

     

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.  

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.