• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Ekspres do kawy firmy Philips nie włącza się

    Zaktualizowano dnia 2022-06-28

    Aby dowiedzieć się, co zrobić, gdy ekspres do kawy firmy Philips nie włącza się, zapoznaj się z poniższym artykułem.

    Ustaw przełącznik z tyłu urządzenia na pozycję „WŁĄCZONE”

    Z tyłu większości ekspresów do kawy firmy Philips znajduje się przełącznik, który służy do WŁĄCZANIA i WYŁĄCZANIA urządzenia. Upewnij się, że podczas próby użycia urządzenia przełącznik jest ustawiony na pozycję „WŁĄCZONE”.

    Podłącz przewód zasilający

    Przewód zasilający musi być prawidłowo podłączony do gniazdka elektrycznego i ekspresu do kawy firmy Philips. Jeśli jest prawidłowo umieszczony, a mimo to urządzenie nie działa, spróbuj je podłączyć do innego gniazdka elektrycznego. 

     

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.  

    Artykuły referencyjne

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.