• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Ekspres do kawy Philips/Saeco nie włącza się

    Jeśli ekspres do kawy Philips/Saeco nie włącza się, zapoznaj się z poniższymi możliwymi przyczynami i wyjaśnieniami, aby samodzielnie rozwiązać ten problem.

    Główny przełącznik z tyłu urządzenia nie znajduje się w pozycji „WŁĄCZONE”

    Większość naszych ekspresów do kawy Philips/Saeco ma przełącznik do włączania i wyłączania urządzenia. Jest on umieszczony z tyłu urządzenia. Upewnij się, że podczas próby użycia urządzenia przełącznik jest ustawiony na pozycję „WŁĄCZONE”.

    Przewód zasilający nie jest prawidłowo podłączony

    Upewnij się, że przewód zasilający jest prawidłowo podłączony do urządzenia oraz gniazda elektrycznego. Jeśli urządzenie nadal nie działa, spróbuj podłączyć przewód zasilający do innego gniazda elektrycznego.

    Jeśli nadal masz problemy z ekspresem do kawy, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.